Всички нужни уреди, с които ще пренесете фитнеса у дома

Плюс няколко подръчни “уреда”

Животът не спира с коронавируса, тренировките не трябва също.

Ако сте започнали приготовленията за лятото във фитнеса, който сега е затворен, тези няколко уреда ще ви помогнат да продължите тренировките си у дома.

Разбира се, никой не е казал, че няма добри упражнения, които можем да правим без никакви уреди, но за по-голяма ефективност ви съветваме да инвестирате в тези приспособления или поне в техните DIY копия.

Йога постелка

За голям процент от упражненията, особено тези, които ни осигуряват стегната талия, трябва да заемем позиция на земята. Най-удобно е да го направим с йога постелка, която да ни осигури по-мека повърхност, но с достатъчно съпротивление.

Технически можем да я заменим с добър (и дезинфектиран) килим, но той няма да подкрепя гърба ни така добре, когато правим коремни преси например.

Ластици за тренировка

С тях добавяме допълнително съпротивление към всяко движение, което следователно означава и допълнително стягане на тялото. Това е един от най-любимите уреди на моделите, защото може да се използва за много зони на тялото и би послужил както на начинаещ, така и на някой, който вече може да нарече себе си фитнес експерт.

Вижте как да си направите домашна версия на ластиците и няколко тренировки с тях тук: Фитнес уредът за цяло тяло, който можем да си направим у дома

Дъмбели

Ако обичате да залагате на повече от тежестта на тялото си, сет от дъмбели биха ви послужили да направите тренировките си по-универсални. Препоръчваме ви да се ориентирате към по-универсалните килограми от 2 до 5 за всеки дъмбел, защото с тях ще можете да тренирате повече части от тялото, а ако в един момент килограмите ви се окажат твърде леки, можете просто да увеличите повторенията.

Ако пък съвсем отскоро сте започнали да се грижите за тялото си, можете да се въздържите от първоначалната инвестиция и да замените дъмбелите с половинлитрови бутилки, пълни с пясък за тежест.

Огледало

Да, считаме и огледалото за фитнес уред, защото е много полезен начин да следим дали правилно извършваме упражненията. Това е изключително важен елемент от тренировката, особено за начинаещите, защото, ако допускаме много грешки при изпълнението на движенията можем не само да не постигаме добри резултати, но и да се нараним. Само гледайте да го използвате повече с тази цел, а не за селфита по време на тренировката.

Още идеи от нас за тренировки у дома с подръчни материали:

Тренировка за стегнат корем с един “уред” – възглавница

Тренировка за цялото тяло…. с кърпа

4 упражнения за дупе, подходящи за тренировка у дома и във фитнеса

Insta-фитнес с домашни упражнения за цялото тяло

 

 

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес09 АПРИЛ 2020

Тренировките, които можем да правим директно от дивана си

Влезте във форма, докато гледате любимия си сериал

Фитнес08 АПРИЛ 2020

Упражненията на Кендал Дженър за талия и корем

В момента дори Кендал поддържа тялото си с упражнения в домашна обстановка

Фитнес01 АПРИЛ 2020

7-минутна тренировка против целулит

За да я направите ви, трябват само леки тежести

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус