Храните, с които всяка жена трябва да се храни

Повечето от тези храни могат да се ядат целогодишно и да помагат за здравето ни.

Женското тяло се нуждае от различни неща от мъжкото. Затова и храните ни влияят по друг начин. Включвайте тези неща в менюто си за по-добро здраве.

Храните, от които една жена се нуждае, често са същите като тези за мъжете. Но едновременно с това женската система се стимулира от тези продукти по по-различен начин и затова е добре да ги включим в менюто си.

Сушено чили

Съдържа много витамин А, забързва метаболизма и предотвратява задържането на мазнини. Когато подправяме храните си със семена от лютива чушка, стимулираме термогенните процеси и метаболизма.

Брукселско зеле

Специфичният аромат на този зеленчук идва от веществото “алил изотиоцианат”. То предотвратява образуването на раковите клетки и е още по-добър срещу рака на гърдата специфично.

Топла салата с брюкселско зеле

Единствено трябва да внимаваме да не ядем брукселското зеле сварено, защото така се губят част от свойствата му. Вместо това може да ги запичате на тава или в тиган.

Орехи

Същото свойство се предполагат да имат и орехите. Според изследвания, направени върху животни, ядката може да съдържа свойства да намаля шанса за рак на гърдата. Едновременно с това хапвайки по шепа орехи на ден, ще си донесем много полезни мастни киселини, които са добри за красивата кожа и коса.

3 причини за преждевременното остаряване

Боровинки

Боровинките стимулират организма ни да запазва младостта си по-добре, от който й да е крем на пазара. Те ни даряват отвътре навън с антиоксиданти и витамини, които подобряват структурата на кожата и забавят нейното състаряване. Едновременно с това контролират кръвното налягане и повдигат имунната система.

Тиквени семки

Шоколадът, макар и на границата между полезното и вредното, е източник на триптофан – аминокиселиината, която стимулира хормона на щастието и повдига настроението. Абсолютно същото правят и тиквените семки, но с тях избягваме излишните калории и си набавяме полезни мазнини.

“Heavy metal” детоксът е новата мания в здравословното хранене

Зелен чай

Това е една древна азиатска тайна – зеленият чай. Той е един от най-добрите източници на антиксоданти и следователно се бори със състаряването най-ефективно. Още по-голям плюс е, че забързва метаболизма и помага с отслабването.

Лук

Това е много полезна храна сама по себе си и съдържа много витамини. Но едновременно с това за жените е още по-нужна, защото спомага за регулиране на менструалния цикъл и дори предотвратява остеопороза.

Грешките, които допускаме, когато се храним здравословно

Хормоните ли са виновни за напълняването ви

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве13 НОЕМВРИ 2019

Трите съвета на Хайди Клум за красива фигура

Майката на четири деца разкри как поддържа фигурата си

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Тренировки с различна продължителност и ползите от тях за здравето ни

Физическите упражнения могат да удължат живота ни и да ни помогнат ефективно да се справим с депресията

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Полезните свойства на чая от жасмин

Какво не знаем за "суперчая", който помага за безброй проблеми

Здраве07 НОЕМВРИ 2019

Инстаграм ни прави по-слаби

Според проучванията активните потребители на социалната медия по-лесно поддържат фигурата си