Храните, с които всяка жена трябва да се храни

Повечето от тези храни могат да се ядат целогодишно и да помагат за здравето ни.

Женското тяло се нуждае от различни неща от мъжкото. Затова и храните ни влияят по друг начин. Включвайте тези неща в менюто си за по-добро здраве.

Храните, от които една жена се нуждае, често са същите като тези за мъжете. Но едновременно с това женската система се стимулира от тези продукти по по-различен начин и затова е добре да ги включим в менюто си.

Сушено чили

Съдържа много витамин А, забързва метаболизма и предотвратява задържането на мазнини. Когато подправяме храните си със семена от лютива чушка, стимулираме термогенните процеси и метаболизма.

Брукселско зеле

Специфичният аромат на този зеленчук идва от веществото “алил изотиоцианат”. То предотвратява образуването на раковите клетки и е още по-добър срещу рака на гърдата специфично.

Топла салата с брюкселско зеле

Единствено трябва да внимаваме да не ядем брукселското зеле сварено, защото така се губят част от свойствата му. Вместо това може да ги запичате на тава или в тиган.

Орехи

Същото свойство се предполагат да имат и орехите. Според изследвания, направени върху животни, ядката може да съдържа свойства да намаля шанса за рак на гърдата. Едновременно с това хапвайки по шепа орехи на ден, ще си донесем много полезни мастни киселини, които са добри за красивата кожа и коса.

3 причини за преждевременното остаряване

Боровинки

Боровинките стимулират организма ни да запазва младостта си по-добре, от който й да е крем на пазара. Те ни даряват отвътре навън с антиоксиданти и витамини, които подобряват структурата на кожата и забавят нейното състаряване. Едновременно с това контролират кръвното налягане и повдигат имунната система.

Тиквени семки

Шоколадът, макар и на границата между полезното и вредното, е източник на триптофан – аминокиселиината, която стимулира хормона на щастието и повдига настроението. Абсолютно същото правят и тиквените семки, но с тях избягваме излишните калории и си набавяме полезни мазнини.

“Heavy metal” детоксът е новата мания в здравословното хранене

Зелен чай

Това е една древна азиатска тайна – зеленият чай. Той е един от най-добрите източници на антиксоданти и следователно се бори със състаряването най-ефективно. Още по-голям плюс е, че забързва метаболизма и помага с отслабването.

Лук

Това е много полезна храна сама по себе си и съдържа много витамини. Но едновременно с това за жените е още по-нужна, защото спомага за регулиране на менструалния цикъл и дори предотвратява остеопороза.

Грешките, които допускаме, когато се храним здравословно

Хормоните ли са виновни за напълняването ви

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве03 АПРИЛ 2020

В кои храни се съдържат най-важните витамини?

Витамините са по-здравословни, ако ги приемате директно чрез храната, а не под формата на добавки от аптеката

Здраве25 МАРТ 2020

Как да готвим лесно, евтино и здравословно у дома

Ключът е в това да пазарувате точните продукти и да използвате максимално богатия избор от полезни подправки

Здраве22 МАРТ 2020

Домашен дезинфектант? По-добре не

Вижте какви препарати обае можете да си направите

Здраве20 МАРТ 2020

Упражнения за по-добра стойка от професионална балерина

5 упражнения, които ще ви помогнат да сте по-пластични и здрави