Елиминиращата диета е най-добрият начин да се справим с подуването

Диетите може да послужат за много повече от просто подобрение на фигурата

Елиминиращата диета търси точните храни, които се отразяват най-добре на нашето тяло и нашите нужди.

Когато говорим за диети, най-често имаме предвид краткотрайно лишаване от даден тип храни с цел отслабване, но с елиминиращата диета търсим начин да подобрим цялостното си здраве и отношение с храната.

С нея откриваме кои точно храни ни влияят зле и така намаляваме дразнителите в менюто си. Резултатът след това е по-добра стомашна флора, по-малко подуване и цялостен комфорт на тялото.

Но понеже това е сложен процес се прави под наблюдението на доктор или професионален диетолог. С него извършвате диетата в две части – първо елиминирате потенциални дразнители и после ги въвеждате в диетата отново. На базата на вашите собствени наблюдения върху реакциите на тялото ви спрямо определени храни, заедно с базовите знания на диетолога за най-често срещаните дразнители, изготвяте лист с продукти, които за няколко седмици спирате да консумирате. След това се изгражда нова диета, съобразно с тези храни, така че тялото да реагира по-спокойно на тях.

В курс от 6 до 8 седмици можете да направите това с почти всички храни, които за вас са проблемни. Така накрая няма да се подувате от тях, нито ще получавате други нежелани реакции.

Единствените храни, с които този метод не работи, са тези, към които имаме реални алергии.

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

6 мита за храната, на които да не вярвате

Кои храни са позволени преди лягане?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване