Кои храни са позволени преди лягане?

Ето кои храни се отразяват най-добре на тялото ни преди лягане

Въглехидратите помагат за стабилизирането на хормоните

Ако сте от тези хора, които не могат да се ограничат с правилото за гладуване два часа преди лягане и имат нужда от едно последно хапване, опитайте тези храни.

Дори и да не сте привърженик на храненето преди лягане, понякога просто огладняваме късно през вечерта и гладът може да ни държи будни цяла вечер. В такива случаи диетолозите избраха тези храни за среднощна закуска като най-полезни:

Сушени кайсии: Те съдържат триптофан, който стимулира синтеза на мелатонин – хормонът, който  успокоява организма ни и ни осигурява спокойния сън. Освен това този плод има и високо съдържание на антиоксиданти, които също ще ни осигурят по-добра почивка през вечерта.

Чаша кисело мляко с канела: Това е лека закуска, която ще ни нахрани достатъчно, но без да създава излишно чувство за тежест. Освен това има добро количество протеини, които са ни нужни по време на сън. Канелата е добавена към рецептата пък, защото има доказани успокояващи свойства.

Половин авокадо: То съдържа полезни мазнини, които ще ви нахранят, но едновременно с това и много минерали, магнезий и триптофан, което, както вече установихме, е полезно за съня.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

7 здравословни рецепти за всеки ден от седмицата
Здраве04 АПРИЛ 2022

7 здравословни рецепти за всеки ден от седмицата

Лесен ориентир за бързи вечери през цялата седмица

4 съвета за по-пълноценен сън
Здраве29 МАРТ 2022

4 съвета за по-пълноценен сън

Ако си създадем правилната рутина преди лягане, ще можем да се насладим на съня нощем

Четири неща, които не трябва да липсват във вашата закуска
Здраве11 МАРТ 2022

Четири неща, които не трябва да липсват във вашата закуска

Направете първото хранене от деня си най-полезното

Колко кафе да пием на ден?
Здраве16 ФЕВРУАРИ 2022

Колко кафе да пием на ден?

Или иначе казано - колко кафе е твърде много кафе