Кои храни са позволени преди лягане?

Ето кои храни се отразяват най-добре на тялото ни преди лягане

Въглехидратите помагат за стабилизирането на хормоните

Ако сте от тези хора, които не могат да се ограничат с правилото за гладуване два часа преди лягане и имат нужда от едно последно хапване, опитайте тези храни.

Дори и да не сте привърженик на храненето преди лягане, понякога просто огладняваме късно през вечерта и гладът може да ни държи будни цяла вечер. В такива случаи диетолозите избраха тези храни за среднощна закуска като най-полезни:

Сушени кайсии: Те съдържат триптофан, който стимулира синтеза на мелатонин – хормонът, който  успокоява организма ни и ни осигурява спокойния сън. Освен това този плод има и високо съдържание на антиоксиданти, които също ще ни осигурят по-добра почивка през вечерта.

Чаша кисело мляко с канела: Това е лека закуска, която ще ни нахрани достатъчно, но без да създава излишно чувство за тежест. Освен това има добро количество протеини, които са ни нужни по време на сън. Канелата е добавена към рецептата пък, защото има доказани успокояващи свойства.

Половин авокадо: То съдържа полезни мазнини, които ще ви нахранят, но едновременно с това и много минерали, магнезий и триптофан, което, както вече установихме, е полезно за съня.

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

Все повече звезди се доверяват на хипнотерапията – ето защо

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Грешките, които допускаме, когато се храним здравословно
Здраве29 СЕПТЕМВРИ 2020

Ако се борите с преяждането, опитайте тези трикове

Ако се храните така, ще оценяте храната много повече

Какво съдържа закуската, която подобрява имунитета?
Здраве20 СЕПТЕМВРИ 2020

Какво съдържа закуската, която подобрява имунитета?

Направете най-важното хранене за деня още по-полезно

Благодаря, не! Как да откажете храна?
Здраве15 СЕПТЕМВРИ 2020

Екологично съобразната диета - единственият "хранителен режим", който всеки трябва да спазва

Подходяща и жизненоважна за всеки един човек по света

Защо се разболяваме толкова често?
Здраве11 СЕПТЕМВРИ 2020

Два вида фибри ни помагат да бъдем здрави и слаби

Всичко, което трябва да знаете за разтворимите и неразтворимите фибри