Кои храни са позволени преди лягане?

Ето кои храни се отразяват най-добре на тялото ни преди лягане

Ако сте от тези хора, които не могат да се ограничат с правилото за гладуване два часа преди лягане и имат нужда от едно последно хапване, опитайте тези храни.

Дори и да не сте привърженик на храненето преди лягане, понякога просто огладняваме късно през вечерта и гладът може да ни държи будни цяла вечер. В такива случаи диетолозите избраха тези храни за среднощна закуска като най-полезни:

Сушени кайсии: Те съдържат триптофан, който стимулира синтеза на мелатонин – хормонът, който  успокоява организма ни и ни осигурява спокойния сън. Освен това този плод има и високо съдържание на антиоксиданти, които също ще ни осигурят по-добра почивка през вечерта.

Чаша кисело мляко с канела: Това е лека закуска, която ще ни нахрани достатъчно, но без да създава излишно чувство за тежест. Освен това има добро количество протеини, които са ни нужни по време на сън. Канелата е добавена към рецептата пък, защото има доказани успокояващи свойства.

Половин авокадо: То съдържа полезни мазнини, които ще ви нахранят, но едновременно с това и много минерали, магнезий и триптофан, което, както вече установихме, е полезно за съня.

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

Все повече звезди се доверяват на хипнотерапията – ето защо

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване

Здраве05 АВГУСТ 2019

Най-опасните химикали в козметичните продукти

Пудрата и лакът за нокти крият канцерогени