Фитнес12.01.2018

Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест – изборът зависи от вашето телосложение

Навремето масово се страхувахме да тренираме с тежести – смяташе се, че при жените те водят до ненужно напомпани мускули.

В последните години, трендът се обърна. Все по-често ние, дамите, сме окуражени да вдигаме тежести, за да изградим мускулна маса, да подобрим стойката и метаболизма си и да подобрим костната здравина.

Е, къде е истината? 

Треньорът Велизар Блъсков отговаря. Според него, по-ниските и дребнички дами спокойно могат да постигнат добри резултати и с гимнастика, при която се използва собственото тегло.

“По-леките и не много високи хора могат да постигнат най-добро съотношение сила/тегло и са естествено предразположени към тренировките със собствена тежест. Те са съобразени с нивото на трениращия и дават безброй опции. Започва се със заучаване на по-прости базови елементи, които съставят по-сложни движения и различни прогресии и вариации. Изискват се висока концентрация при изпълнението, прецизност и правилни позиции, много сила,” обяснява персоналният треньор.

Цялата статия четете в www.eva.bg.

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

Мисия по-тънки бедра с 10-минутни упражнения

Шакира стяга корема си с това упражнения

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

"Heavy metal" детоксът е новата мания в здравословното хранене

Какво представляват тежките метали и защо са опасни, когато се натрупат в организма ни

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Хапвайте куркума за по-бели зъби

И още няколко храни, които ни гарантират блестяща усмивка

Защо постоянно ви се спи?

Лекарите съветват да обърнете внимание на здравето си

Новата диета на Ким Кардашиян

Риалити звездата заложи на стриктен режим след празниците

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Как кафето с масло ни кара да сваляме килограми

Този сутрешен навик може да убие апетита за часове наред. Научете още:

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Нашият годишен план, който ни гарантира един нов начин на живот

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

5-минутно видео със суперефективни упражнения

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Празничните моменти ни оставиха с приятни спомени, но и с усещане за тежест, мудност, подут корем