Здраве & Фитнес : Фитнес14 СЕПТЕМВРИ 2017

Шакира стяга корема си с това упражнение

Певицата показва нагледно как поддържа форма

Забравете за стегнатите бедра на Шакира и се фокусирайте върху перфектно оформения й корем. Разбира се, той е плод на неимоверни усилия.

Певицата разкрива, че има едно упражнение, което може да направи чудеса с коремната преса и дори сподели видео, в което показва как се прави. На пръв поглед то изглежда доста лесно – в легнало положение, докато бедрата са обърнати настрани и краката са свити е коленете, започвате да пулсирате торса.

Шакира разкри как си е върнала формата след раждането

Треньорката на звездите Анна Кайзер казва, че това упражнение перфектно оформя страничните мускули на корема, като се избягване на напрежението във врата и гърба. Много е важно обаче да придържате коленете си притиснати едно към друго, за да се постигне пълен ефект. Целта е да направите 30 повторения от всяка страна, като повторите още 2-3 серии. Не бързайте. “Правете като Шакира във видеото – движете се бавно и контролирано”, казва Кайзер.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес01 АПРИЛ 2020

7-минутна тренировка против целулит

За да я направите ви, трябват само леки тежести

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории