Здраве & Фитнес : Здраве17 ДЕКЕМВРИ 2018

Какво се случва с тялото ни, ако не тренираме 2 седмици

Промените се забелязват веднага

Две седмици без тренировки са достатъчни, за да се отразят негативно на тялото ни.

Само за този относително кратък период ще изгубим мускулна маса и ще увеличим процента на мазнините в тялото си. Най-видимо те ще се натрупат в областта на корема.

Заключението на експерти от Университета в Ливърпул, които са изследвали група от 28 мъже и жени на възраст около 25 години.

Лазар Радков: Не пропускайте тренировка повече от два поредни дни

През първия период, те са правили по 10 000 крачки на ден и са спортували допълнително. През втория са правили само по 1500 крачки дневно, тоест намалили са движението с 80%. И са увеличили седящото си време на ден със 129 минути.

Експериметът доказал, че за две седмици мускулите отслабват, напълняваме и издръжливостта ни намалява. При това става въпрос за относително млади хора.

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

С това не целим да ви скапем празниците и да ви караме в паника да тичате по пет километра дневно, вместо да се насладите на някой коледен филм и горещо какао! Но се надяваме да ви мотивираме да не спирате да се движите – дори ако е половинчасова разходка, последвана от малко гимнастика вкъщи. За това не ви трябва много време, а тялото ви ще ви бъде благодарно.

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве19 ФЕВРУАРИ 2020

5 начина да се заредим с енергия и тонус сутрин

Няколко нетрадиционни начина да направим сутрешната си рутина по-ползотворна

Здраве13 ФЕВРУАРИ 2020

Полезните храни, които не е добре да ядем вечер

Ябълките, ядките и бананите се усвояват добре през деня, но натоварват организма преди лягане

Здраве12 ФЕВРУАРИ 2020

Виното и шоколадът са полезни за кожата?

Да, благодарение на една тяхна обща съставка

Здраве08 ФЕВРУАРИ 2020

Забравете за безсънието с помощта на... розов шум

Вероятно сте чували за белия шум, но той дори не е най-ефективният начин да се преборим с безсънието