Здраве & Фитнес : Фитнес25 ОКТОМВРИ 2018

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

Хората, които са тренирали сутринта, не са толкова склонни да се нахвърлят на сладко и други вредни храни

Кога да тренирам, ако искам да сваля килограми?

Това се питат много жени, които са се заели със спорт, но не са сигурни по кое време на деня могат да имат най-добър резултат.

Съветът на специалистите е кардио тренировка от около 45 минути. Ако тренирате сутрин, това ще стимулира енергията и метаболизма ви за няколко часа напред. Така ще изгаряте по-успешно калориите, приети с храната през целия ден.

Доказано е и че хората, които са тренирали сутринта, по-добре контролират пристъпите на внезапен глад през деня и не са толкова склонни да се нахвърлят на сладко и други вредни храни. Важно е обаче сутрешната тренировка да не е на празен стомах.

За мускулна маса, тренирайте между 14:00 и 18:00 ч.

Това е времето, когато мускулната активност е най-висока. Тогава са най-високи и нивата на ензимите, а именно те са в основата на метаболитните процеси. Следобед можем да тренираме най-добре за издръжливост и да достигнем максимума на физическите си възможности.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ФЕВРУАРИ 2020

Тренировка за стегнат корем... директно от леглото

Само 10 минути сутрин ще ви гарантират перфектно стегната талия

Фитнес15 ФЕВРУАРИ 2020

Пилатес за изгаряне на мазнините по бедрата

6-минутна тренировка, която се изпълнява у дома

Фитнес13 ФЕВРУАРИ 2020

Двойките, които тренират заедно, са по-щастливи и правят по-добър секс?

Или защо да отпразнуваме Свети Валентин не в ресторант, а във фитнеса

Фитнес11 ФЕВРУАРИ 2020

4 упражнения за дупе, подходящи за тренировка у дома и във фитнеса

Още вдъхновение от фитнес инфлуенсърите в Instagram за ефективни тренировки