Здраве & Фитнес : Фитнес25 ОКТОМВРИ 2018

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

Хората, които са тренирали сутринта, не са толкова склонни да се нахвърлят на сладко и други вредни храни

Кога да тренирам, ако искам да сваля килограми?

Това се питат много жени, които са се заели със спорт, но не са сигурни по кое време на деня могат да имат най-добър резултат.

Съветът на специалистите е кардио тренировка от около 45 минути. Ако тренирате сутрин, това ще стимулира енергията и метаболизма ви за няколко часа напред. Така ще изгаряте по-успешно калориите, приети с храната през целия ден.

Доказано е и че хората, които са тренирали сутринта, по-добре контролират пристъпите на внезапен глад през деня и не са толкова склонни да се нахвърлят на сладко и други вредни храни. Важно е обаче сутрешната тренировка да не е на празен стомах.

За мускулна маса, тренирайте между 14:00 и 18:00 ч.

Това е времето, когато мускулната активност е най-висока. Тогава са най-високи и нивата на ензимите, а именно те са в основата на метаболитните процеси. Следобед можем да тренираме най-добре за издръжливост и да достигнем максимума на физическите си възможности.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване