Здраве & Фитнес : Фитнес25 ОКТОМВРИ 2018

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

Хората, които са тренирали сутринта, не са толкова склонни да се нахвърлят на сладко и други вредни храни

Кога да тренирам, ако искам да сваля килограми?

Това се питат много жени, които са се заели със спорт, но не са сигурни по кое време на деня могат да имат най-добър резултат.

Съветът на специалистите е кардио тренировка от около 45 минути. Ако тренирате сутрин, това ще стимулира енергията и метаболизма ви за няколко часа напред. Така ще изгаряте по-успешно калориите, приети с храната през целия ден.

Доказано е и че хората, които са тренирали сутринта, по-добре контролират пристъпите на внезапен глад през деня и не са толкова склонни да се нахвърлят на сладко и други вредни храни. Важно е обаче сутрешната тренировка да не е на празен стомах.

За мускулна маса, тренирайте между 14:00 и 18:00 ч.

Това е времето, когато мускулната активност е най-висока. Тогава са най-високи и нивата на ензимите, а именно те са в основата на метаболитните процеси. Следобед можем да тренираме най-добре за издръжливост и да достигнем максимума на физическите си възможности.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време