Здраве & Фитнес : Фитнес15 НОЕМВРИ 2018

Лазар Радков: Не пропускайте тренировка повече от два поредни дни

Съветите на топ инструктора

Лазар Радков е един от най-популярните и авторитетни експерти по фитнес и хранене у нас.

Създател е на Livetolift, водил е семинари, лекции и обучения в Академията на Telerik, HP, SoftUni, Академия “Аз мога тук и сега!”, Seeburger, Grinders, Kizombaholics BG, Център за работа със зависимости и други.

Какво можем да научим от него за начина, по който се грижим за тялото си:

Няколко важни съвета от Лазар Радков:

Кои са твоите пет фактора за успех, когато говорим за добри резултати при  тренировки?
Първо, да се ОБРАЗОВАШ кое как работи и кое е по-вероятно да бъде по-ефективно. Второ, да се научиш да НАБЛЮДАВАШ и анализираш. Защо? За да можеш да разбереш дали нещото, което правиш, работи за теб, или не. Трето, да се научиш да си даваш ЗОР. Понеже, без да си дава зор, никой никога не е постигнал нeщо значимо. Четвърто – да си постоянен. Защото само с даване на зор няма да стане. И пето – да развиеш достатъчно мъдрост, за да можеш да прецениш кога е подходящо да си даваш зор и кога леко да отпуснеш педала на газта, за да не предобриш.

Фитнес режимът на Христиана Парова

Какво е първото нещо, което казваш на хората, с които започваш да работиш?
О, различно е! Доста често хората нямат адекватна представа от какво точно имат нужда. Мислят си, че искат да отслабнат, но реално тялото им има нужда от повече и по-качествен сън… Мислят си, че им е нужна диета, но реално имат нужда да се научат как да се движат правилно и да заякнат, защото са супернемощни … Мислят си, че искат да станат по-силни, но реално имат нужда да се справят с контузиите и болежките си.

Това са само малка част от случаите, които сме имали с хора, които идват за едно, но на консутлацията се оказва, че се нуждаят от нещо съвсем различно. Затова нещата, които най-често казвам на хората като начало, са, че ще трябва да се образоват (с наша помощ),  да започнат да наблюдават как реагира тялото на тренировките и храненето, които му подаваме, и ще трябва първо да се погрижат за нуждите на тялото и чак тогава да обърнат внимание на желанията на ума.

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

Кой е най-разпространеният мит по повод добрата форма и диетите сред  твоите клиенти?

О, не са един, а два! Но най-големите:

  1. „Ако ям вредни храни, ще кача мазно без значение от количествата!“
  2. „Ако ям само полезни храни, количествата нямат значение!“

Както може да се досетите – това са хора, които до момента не са имали резултати, понеже са живели според тези принципи.

Дай ни важен съвет за добра форма!
Съвет, който работи за повечето хора, е –  опитайте да не пропуснете повече от два дни поред без тренировка. Т.е. ако пропуснете два дни поред, сложете си като приоритет НОМЕР 1 на третия ден да тренирате. Може да е 30 мин, може да е сутринта, може да е вечерта. Но тренирайте!

Лазар Радков и други фитнес експерти гостуват в последния брой на списание ОК! съв своите съвети.

Юлиан Вергов за киното, за дъщеря си и за жените, които имат “топки”

 

 

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време

Фитнес25 МАЙ 2019

Можем ли да отслабнем с разходки?

Спорът за това дали разходките са помощници в отслабването, или не продължава