Естествени начини да намалите апетита си

Отървете се от жаждата за изкушения преди лятото

Ако имате чувството, че сте подвластни на мнението на апетита ви понякога, то трябва да знаете, че не само вие имате такъв проблем.

Понякога може да изкарате цял ден на плодове и салати, в друг ден обаче не можете да се наситите на сладкишите и тестените изкушения. Как да се преборите с апетита, когато предстои бикини сезона, а вие не преставате да мислите за шоколадов сладолед? 

Естествено, най-добрият подход е съвсем натурален. Следвайте тези няколко лесни стъпки и ще изглеждате убийствено секси в изрязан бански.

Пийте възможно най-много вода 

Хората често бъркат глада с дехидратация. Дръжте малка бутилка с вода в чантата си или на бюрото, за да ви е под ръка през целия ден. Така ще се предпазите от ненужните похапвания между храненията, които само трупат излишни калории за организма ви.

Движете се

Забравете мита, че упражненията възбуждат апетита ви още повече. Всъщност, редовните тренировки го нормализират, което е още една причина, за да спортуваме.

Заложете на чая 

 

Пропуснете десертите в полза на чаша чай с мед, която ще утоли апетита ви за нещо сладко, а и поетите течности ви карат да се чувствате по-сити за по-дълго време.

Не пропускайте закуската

Вероятно много от вас сутрин се задоволяват само с дълго кафе или чай, въпреки че знаят колко важна е всъщност закуската. Ако пропускате първото хранене за деня, е много вероятно след това да ядете много повече, а както знаем, вечерята трябва да е най-лека. Раздвижването на метаболизма още от сутринта е препоръчително за всеки режим.

Заредете се с протеини 

Яденето на повече храни, съдържащи протеини, ви зарежда с енергия за целия ден. Ето защо месото и яйцата са задължителна съставка за всяка диета. Хубаво е да започнете деня с богата на протеини закуска, но ги включете и в обяда и вечерята си.

Справете се със стреса

Бъдете честни: повечето излишни калории се трупат, защото ядете, когато сте отегчени или стресирани, нали? Точно тази грешка правят повечето от нас. Намерете други начини да се справяте с напрежението, като например разходки, хубава книга и дори 15 минутен разговор с най-добрата ви приятелка.

Яжте редовно

Едно или две обилни ястия на ден е сигурна рецепта за бедствие. Яжте по-често, на малки порции, за да засилите метаболизма си и да не гладувате, защото след като по цял ден не сте хапнали нищо, е много вероятно в края на деня да преяждате и да затруднявате организма си.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване