Фитнес тенденциите тази година

Всяка година има нещо ново модерно във фитнеса и това са тенденциите този път

Тенденциите във фитнесa се менят почти толкова бързо, колкото тези в света на модата. Ето какво виждаме през 2019 засега.

Пътеката за тичане се завърна

По време на първия бум на кардиото, пътеката беше може би единственият уред, който всеки във фитнеса използваше. След това той беше изместен от велоергометъра, заради практичността му. Но тази година тичането отново се завръща.

Най-добрият начин да отслабнем за лятото

Разбира се, не и без подобрения. Сега много от хората опитват да правят различни вариации върху механичната лента. Сред фаворитите е упражнението, в което на забавено темпо, вървиш настрани, клякайки на всяка крачка.

Интервални тренировки в нов вид

Бързите и силно натоварващи кардио упражнения не са излизали от мода, но сега ги виждаме по-често в различните им вариации. Много хора опитват тренировките Табата, които тази година са може би най-обещаващият метод.

Потруди се във фитнеса и после на работа

Много от работещите хора изпитват затруднение да ходят редовно на фитнес и да съчетават всичките си ангажименти. Затова повечето от тях избират да се събудят по-рано и да тренират преди работата.

Диетологът на Дженифър Лопес споделя тайните си

По-кратки тренировки

По същата причина се е намалила и дължината на сесиите във фитнеса. Търсят се по-интензивни и натоварващи упражнения, които да компенсират за по-малкото време.

Приложения за макроси

Почти няма значение на каква диета сте, ако искате да сте модерни, трябва да записвате всяка хапка в специално приложение. Този тип апликации най-често следят калориите, протеините, мазнините и въглехидратите, които приемаме. Така по-лесно се установява калориен дефицит и следователно можем да контролираме килограмите си по-сигурно.

Билките, които ви помагат да отслабнете

Когато излишните килограми не си отиват

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес16 ОКТОМВРИ 2019

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути