Йога три пъти седмично за справяне с мигрената и безсънието

Проучване доказа, че йогата едновременно подобрява стойката, помага за имунитета и успокоява тревожността

Йога за стегнато дупе

Ново проучване доставя още малко информация за ползите от йогата.

По всичко си личи, че все пак ще имаме достатъчно време за тренировки и в предстоящия месец. Затова защо не последваме препоръката на специалистите и не започнем да включваме и йога три пъти седмично.

Според проучване на доктори от Института за медицински науки в Индия, ако практикуваме йога толкова често, ще можем да се преборим с множество проблеми сред които и упоритата мигрена.

Йога три пъти седмично за справяне с мигрената и безсънието

10 минути йога за по-добър секс

За да докажат теорията си специалистите от института събрали 114 души на възраст от 18 до 50 години, които се оплаквали от мигрена поне 4 до 14 пъти месечно. Изследваните лица се разделили на две групи, като едната от тях практикувала йога, а другата не. Останалата част от ежедневието им по време на проучването била подобна – имали еднакви диети, приемали същите медикаменти и имали еднакво време за активности и сън.

Йога три пъти седмично за справяне с мигрената и безсънието

Групата, която практикувала йога, първоначално започнали със сесии по един час три пъти седмично, след което постепенно увеличавали времето.

Пияна йога – новият начин да поддържаме фигура?

След края на изследването честотата на атаките на мигрена намалили с 48% при групата, която практикувала йога и следователно използвали 47% по-рядко медикаменти. Изследваните лица докладвали, че вечер спят по-спокойно и се чувстват енергични.

Същевременно резултатите от това проучване подкрепили и други изследвания, които доказват, че йогата укрепва имунната система, поправя стойката и ни помага да се преборим с тревожността.

Ето и няколко предложения за йога тренировки от нас:

12 минути йога за успокоение на душата

Бути йога – забавният начин да отслабваме

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

3 тренировки за бързо оформяне на дупето
Фитнес24 МАЙ 2020

3 тренировки за бързо оформяне на дупето

Тренировки, в случай, че разполагате само с 5, 10 или 15 минути

Кардио тренировка със скачане на въже
Фитнес19 МАЙ 2020

Кардио тренировка със скачане на въже

Независимо дали се връщате към фитнесите или предпочитате да останете у дома, можете да се възползвате от тази тренировка

Плуването подмладява по-добре от козметиката
Фитнес08 МАЙ 2020

5-минутна тренировка за вътрешната част на бедрата

Единственото оборудване, което ви е нужно, е удобна постелка за тренировка

Тренираме като модел на Sports Illustrated и Victoria's Secret: 10-минутна табата тренировка
Фитнес05 МАЙ 2020

Тренираме като модел на Sports Illustrated и Victoria's Secret: 10-минутна табата тренировка

Робин Холцкен показва тренировката, която прави у дома по време на карантината