Фитнес10.07.2017

Как да оформим желаното тяло? Ето съветите от треньорите!

За дамите, които вече са загубили излишните килограми и се стремят към релеф

Ако сте сред щастливките, които вече са успяли да се преборят с излишните килограми и е време да започнете работата за релеф, ние сме се допитали до професионалистите как да стане това. Фитнес гурутата обясняват, че имате нужда от проста промяна в тренировъчната си програма, която ще ви помогне да изваете съвсем ново тяло.

Как да променим тялото ми?
Намаляването на теглото се получава, когато то изгаря повече калории, отколкото консумира. Така че, правилното хранене и кардиото са нещото, което ще доведе до желания успех. Именно това съветват и повечето специалисти. Те казват, че първо трябва да отслабнем, а след това да започнем да работим за релеф, защото не слабото, а добре оформеното тяло е това, което кара една жена да изглежда добре. За да видим бързо резултатите обаче, трябва да променим тактиката. Тайната се крие в силовите тренировки.

Малките промени в тренировките за по-голям ефект

Но защо по-малко кардио?
Много от дамите се страхуват от големите тежести, тъй като се притесняват да не станат прекалено мускулести. Това обаче няма как да стане, тъй като хормонът тестостерон е отговорен за увеличаването на мускулната маса, а при дамите той е в по-малко количество. Когато тренирате с тежести, се опитайте да се съсредоточете върху работещия мускул, като изпълнявате бавно и контролирано движението. По този начин ще натоварите работещия мускул много по-добре. Ако изберете гиричка от 5 кг, правете по 10 повторения.

Тайната е ефективността
Има два начина за придобиване на релеф: упражнения, които са насочени към една мускулна група или по-сложни упражнения, които са фокусирани върху повече мускули едновременно. “В дългосрочен план е по-добре да изберете втория вариант, защото с него със сигурност ще видите по-бързи резултати”, отбелязват треньорите. Променяйте редовно упражненията, тъй като разликата ще е по-видима.

Най-ефективните кардио упражнения за отслабване

Колко често да правим упражнения с тежести?
В първите 2-4 месеца се опитайте да правите в седмицата три 30-минутни силови тренировки, които обхващат всички мускули на тялото. В две от тези сесии се фокусирайте върху прости целенасочени упражнения само за една мускулна група. Третата тренировка нека да е комплексна. Що се отнася до аеробните упражнения, експертите препоръчват да добавите минутите след силовата си тренировка (ето защо!) или в дните, в които не тренирате нищо.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Колко е нормално да смъкваме на седмица

И защо не трябва да очакваме да отслабваме с по 2-3 кг

Как да преодолеете емоционалния глад

Укротете емоциите и влезте във форма

Извайване на горната част на тялото у дома

ВИДЕО с упражнения с ластици за ръцете, раменете и гърба

Детокс за тялото със смути с нар и банан

Заменете едно от храненията си със следната напитка

Шей Мичъл: Ям много, но тренирам усилено

Актрисата разкрива как преодолява несигурността си

Кои са най-подходящите спортове за дамите над 40

Или защо да заложите на танците и пилатесa

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

Актрисата положи сериозни усилия за фигурата си след второто раждане

5 храни, които ускоряват метаболизма

И защо е толкова полезно за диетата ви да закусвате овесени ядки

Как да разберете със сигурност дали не пиете твърде много?

8 въпроса издават проблеми с алкохола

Режимът на Ирена Милянкова

Как майката на пет деца успява да поддържа перфектната си форма

5 лесни правила от Аюрведа, с които ще живеете по-добре

Подобрете здравето си и намалете стреса

Роми Стридж и нейната интензивна тренировка за дупе и бедра

Шест упражнения, които ви гарантират добрата форма