Фитнес10.07.2017

Как да оформим желаното тяло? Ето съветите от треньорите!

За дамите, които вече са загубили излишните килограми и се стремят към релеф

Ако сте сред щастливките, които вече са успяли да се преборят с излишните килограми и е време да започнете работата за релеф, ние сме се допитали до професионалистите как да стане това. Фитнес гурутата обясняват, че имате нужда от проста промяна в тренировъчната си програма, която ще ви помогне да изваете съвсем ново тяло.

Как да променим тялото ми?
Намаляването на теглото се получава, когато то изгаря повече калории, отколкото консумира. Така че, правилното хранене и кардиото са нещото, което ще доведе до желания успех. Именно това съветват и повечето специалисти. Те казват, че първо трябва да отслабнем, а след това да започнем да работим за релеф, защото не слабото, а добре оформеното тяло е това, което кара една жена да изглежда добре. За да видим бързо резултатите обаче, трябва да променим тактиката. Тайната се крие в силовите тренировки.

Малките промени в тренировките за по-голям ефект

Но защо по-малко кардио?
Много от дамите се страхуват от големите тежести, тъй като се притесняват да не станат прекалено мускулести. Това обаче няма как да стане, тъй като хормонът тестостерон е отговорен за увеличаването на мускулната маса, а при дамите той е в по-малко количество. Когато тренирате с тежести, се опитайте да се съсредоточете върху работещия мускул, като изпълнявате бавно и контролирано движението. По този начин ще натоварите работещия мускул много по-добре. Ако изберете гиричка от 5 кг, правете по 10 повторения.

Тайната е ефективността
Има два начина за придобиване на релеф: упражнения, които са насочени към една мускулна група или по-сложни упражнения, които са фокусирани върху повече мускули едновременно. “В дългосрочен план е по-добре да изберете втория вариант, защото с него със сигурност ще видите по-бързи резултати”, отбелязват треньорите. Променяйте редовно упражненията, тъй като разликата ще е по-видима.

Най-ефективните кардио упражнения за отслабване

Колко често да правим упражнения с тежести?
В първите 2-4 месеца се опитайте да правите в седмицата три 30-минутни силови тренировки, които обхващат всички мускули на тялото. В две от тези сесии се фокусирайте върху прости целенасочени упражнения само за една мускулна група. Третата тренировка нека да е комплексна. Що се отнася до аеробните упражнения, експертите препоръчват да добавите минутите след силовата си тренировка (ето защо!) или в дните, в които не тренирате нищо.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Хормоните ли са виновни за напълняването ви

Това ще ви помогне да разберете как да промените нещата

Нина Добрев промени тренировката и режима си

"Ям много повече, отколкото преди и съм по-слаба и по-силна"

Плосък корем и стегнато дупе само с две упражнения

Как може да изгорите мазнините в тези зони

7 фитнес хитрини, които не знаехте досега

Какво трябва да правим в залата, за да постигнем бърз успех

5 фитнес мантри от Рита Ора

"Вече не тренирам до пълно изтощение", разкрива певицата

Сутрешните навици на звездите за здравословен начин на живот

Холивудският диетолог Кимбърли Снайдер разкрива как трябва да стартираме деня си

Тайнaта на Елизабет Хърли за перфектни бедра

Актрисата се кълне в чудотворния ефект на казашкия клек

Защо не успяваме да се сдобием с плоско коремче?

И къде грешим в хранителния и трнировъчния режим

Как да се спасим от безсънието в горещините?

Ето какво да опитате и да видите ползите съвсем скоро

Планкът, който ще стегне цялото ви тяло

Опитайте тези варианти за още по-голям ефект

Лятно меню за красота

Кажете ни какво ядете, а ние ще ви кажем какви са проблемите на кожата ви

Избягайте от "йо-йо" ефекта в диетата

Дори липсата на сън може да е причина за връщането на тегло