5 неща, които да направите за свое добро

Бърз преглед на уелнес тенденциите за 2019-а

Пет достъпни идеи за повече здраве и щастие през следващата една година:

Това са новите уелнес тенденции, които вече набират популярност. И има защо, а ние се радваме, че сред новите тенденции човек наистина може да открие достъпни, лесни идеи, с които да направи живота си по-добър.

Тези пет тренда са простички и подходящи за абсолютно всеки. С тях можете да подобрите здравето си, да живеете в по-малко стрес и да се чувствате по-щастливи.

“По-малкото е повече”

Максимата Less is more става все по-популярна и засяга различни аспекти от живота ни, от това колко дрехи и обувки притежаваме до това колко голяма трябва да е къщата ни. Тъй като от много години една част от населението на модерния свят е пре-презадоволена, беше съвсем естествено посоката в някакъв момент да се обърне. От тук нататък ще се стремим да пазаруваме по-малко, но много по-осъзнато, да живеем с по-малко вещи и да се радваме на по-простичък и подреден живот. Отървете се и вие от излишното и освободете място в живота и в съзнанието си за важните неща.

Грижа за психичното и емоционалното здраве

Тенденцията психичното здраве да се разглежда като също толкова приоритетно, колкото и физическото, се засилва. До голяма степен за това допринесоха много световни звезди, които заговориха открито за своите психични проблеми, като депресия и паник атаки. Тези теми вече не са табу, а хората, които страдат от подобни състояние, не са заклеймявани като “луди”. Или поне не и от по-осъзнатата и интелигентна част от човечеството.

Неделното готвене за цялата седмица

Така нареченият meal prep е перфектна стратегия за заети работещи хора със семейства. Идеята е в неделя да се направят заготовки за домапна храна, която да ни е подръка през цялата следваща седмица. Можете да нарежете зеленчуци за салати и постни говечи, да си приготвите миксове от овесени ядки и плодове, които да приберете в хладилника. Така ще прекарате цялата работна седмица спокойни, че в хладилника винаги ви чака някакъв аламинут и няма да прекарвате дълги часове в правене на вечеря, когато си дойдете уморени от работа вкъщи. Повече домашна храна и по-малко стрес – ето нещо наистистина практично и полезно.

Време, свободно от електронни устройства

Друга уелнес тенденция повелява да следим времето, прекарано на компютъра, таблета и телефона и съзнателно да го ограничим до здравословен минимум. Става доста лесно, ако имате инсталирана апликация, която всяка неделя ви показва известие за средно прекараното време на телефона дневно, както и дали се е увеличило или е намаляло, в сравнение с предходната седмица. Ползите от това да прекарвате повече време офлайн ще усетите веднага, тъй като ще имате повече време да се движите, да обърнете внимание на близките си, да подредите дома си, да вечеряте навън и просто да се наслаждавате на истинския живот.

Тренировките Animal Flow

Това е уникален метод на трениране, при който упражненията имитират движенията на животни, изпълняват се на земята, без уреди, като от едно движение естествено “преливаме” без прекъсване в следващото, подобно на йога практиките. Твърди се, че тези тренировки не травмират тялото, защото са възможно най-естествени, като подобряват силата, издръжливостта и гъвкавостта.

Още здраве и фитнес:

Преди грипът да атакува: сън, вода и по-малко стрес

В кои храни се съдържат най-важните витамини

Колко месо е полезно да ядем и защо?

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве20 АПРИЛ 2019

Средиземноморската диета, която експертите препоръчват

С нея сваляме килограми без мъчителни лишения и подобряваме здравето си

Здраве11 АПРИЛ 2019

Какво причинява мигрената и как да се преборим с нея

Мигрената засяга над 12% от световното населениe и повечето от тях са жени

Здраве10 АПРИЛ 2019

30 идеи за пролетен детокс, споделени от читателки

Над 150 дами писаха на страницата ни във Фейсбук в отговор на съвместното ни предизвикателство с Klorane

Здраве08 АПРИЛ 2019

Храните, които правят косата ни красива

Грижата за красивата прическа започва от кухнята.