5 неща, които да направите за свое добро

Бърз преглед на уелнес тенденциите за 2019-а

Пет достъпни идеи за повече здраве и щастие през следващата една година:

Това са новите уелнес тенденции, които вече набират популярност. И има защо, а ние се радваме, че сред новите тенденции човек наистина може да открие достъпни, лесни идеи, с които да направи живота си по-добър.

Тези пет тренда са простички и подходящи за абсолютно всеки. С тях можете да подобрите здравето си, да живеете в по-малко стрес и да се чувствате по-щастливи.

“По-малкото е повече”

Максимата Less is more става все по-популярна и засяга различни аспекти от живота ни, от това колко дрехи и обувки притежаваме до това колко голяма трябва да е къщата ни. Тъй като от много години една част от населението на модерния свят е пре-презадоволена, беше съвсем естествено посоката в някакъв момент да се обърне. От тук нататък ще се стремим да пазаруваме по-малко, но много по-осъзнато, да живеем с по-малко вещи и да се радваме на по-простичък и подреден живот. Отървете се и вие от излишното и освободете място в живота и в съзнанието си за важните неща.

Грижа за психичното и емоционалното здраве

Тенденцията психичното здраве да се разглежда като също толкова приоритетно, колкото и физическото, се засилва. До голяма степен за това допринесоха много световни звезди, които заговориха открито за своите психични проблеми, като депресия и паник атаки. Тези теми вече не са табу, а хората, които страдат от подобни състояние, не са заклеймявани като “луди”. Или поне не и от по-осъзнатата и интелигентна част от човечеството.

Неделното готвене за цялата седмица

Така нареченият meal prep е перфектна стратегия за заети работещи хора със семейства. Идеята е в неделя да се направят заготовки за домапна храна, която да ни е подръка през цялата следваща седмица. Можете да нарежете зеленчуци за салати и постни говечи, да си приготвите миксове от овесени ядки и плодове, които да приберете в хладилника. Така ще прекарате цялата работна седмица спокойни, че в хладилника винаги ви чака някакъв аламинут и няма да прекарвате дълги часове в правене на вечеря, когато си дойдете уморени от работа вкъщи. Повече домашна храна и по-малко стрес – ето нещо наистистина практично и полезно.

Време, свободно от електронни устройства

Друга уелнес тенденция повелява да следим времето, прекарано на компютъра, таблета и телефона и съзнателно да го ограничим до здравословен минимум. Става доста лесно, ако имате инсталирана апликация, която всяка неделя ви показва известие за средно прекараното време на телефона дневно, както и дали се е увеличило или е намаляло, в сравнение с предходната седмица. Ползите от това да прекарвате повече време офлайн ще усетите веднага, тъй като ще имате повече време да се движите, да обърнете внимание на близките си, да подредите дома си, да вечеряте навън и просто да се наслаждавате на истинския живот.

Тренировките Animal Flow

Това е уникален метод на трениране, при който упражненията имитират движенията на животни, изпълняват се на земята, без уреди, като от едно движение естествено “преливаме” без прекъсване в следващото, подобно на йога практиките. Твърди се, че тези тренировки не травмират тялото, защото са възможно най-естествени, като подобряват силата, издръжливостта и гъвкавостта.

Още здраве и фитнес:

Преди грипът да атакува: сън, вода и по-малко стрес

В кои храни се съдържат най-важните витамини

Колко месо е полезно да ядем и защо?

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 ФЕВРУАРИ 2019

4 алтернативни терапии за по-здрава имунна система

Не всичко е в здравословната храна, добавките и спорта

Здраве20 ФЕВРУАРИ 2019

По виното ще познаеш човека

 Всички обичаме да се приберем вкъщи и да се насладим на една чаша от червената напитка, но какво всъщност казва виното, което пиеш, за характера ти? 

Здраве16 ФЕВРУАРИ 2019

Тест: Пристрастени ли сте към захарта?

Отговорете на тези 8 въпроса, за да разберете до колко не може да живеете без сладко

Здраве15 ФЕВРУАРИ 2019

3 напитки за детокс, здрав имунитет и концентрация

Естественият начин да си набавите необходимите витамини и минерали