Подходящият спорт според дневната ви рутина

Спортът заема важна част от деня ни – нека бъде правилният.

Подходящият спорт според дневната ви рутина

Всяка жена има свой ритъм на живот и дневна рутина, според която варират енергията и настроението й. Добре е да се съобразим с това, когато избираме своя тип спортна активност.

Поддържането на форма и продължаването с тренировките ден след ден е достатъчно трудно. Какво се случва, ако това се окаже неправилният спорт според дневната ни рутина?

Важно е да координираме двете неща, за да работят в синхрон в наша полза.

Йога за дните с висок стрес фактор

Това е може би най-успокояващият тип тренировка. Като такава, йогата се оказва най-полезна за тези от вас, които всеки ден са изправени пред много стрес и проблеми. Успокойте тялото и ума си след работното време, за да се заредите за следващия ден.

Разтягане след тренировка – нужно ли е?

Силова тренировка за забързаната рутина

Когато нямаме възможност да отделим повече от 20-30 минути от деня си, можем да заложим на силовата тренировка. Тя ударно активира цялото тяло, така че още за първите десетина минути започваме да изгаряме калории.

Пилатес за изморените момичета

Ако работата ви изисква да стоите изправени дълго време, пилатесът може да ви помогне. В дните, в които се прибирате уморени и краката ви болят, можете да заложите на този тип упражнения за тонус и оформяне.

Старият трик за отслабване, който винаги работи

Пилатесът е забавен начин да се заредите с енергия и да укрепите мускулатурата на цялото си тяло.

Разходка за всички

Какъвто и да е бил денят ви, недейте да се залежавате, когато приключите работа. Дайте си 20-30 минути време за разходка. Това е разтоварващо и за тялото и за ума. А ако го правите с приятелка, още повече ще се освободите от всички негативни емоции.

Доза мотивация за тренировки от жени атлети

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

20-минутна тренировка за тяло като на модел
Фитнес11 НОЕМВРИ 2020

20-минутна тренировка за тяло като на модел

Нина Дапър показва как поддържа фигурата си от вкъщи

15-минутна тренировка за двойки
Фитнес05 НОЕМВРИ 2020

15-минутна тренировка за двойки

Идея за лесна и забавна тренировка

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома
Фитнес29 ОКТОМВРИ 2020

Стапяме едновременно вътрешната и външната част на бедрата с 10 минути упражнения у дома

Сбогуваме се с бричовете и приветстваме слабите крака

Топ 10 на диетите за 2019
Фитнес20 ОКТОМВРИ 2020

Кратки тренировки за тонус и добро настроение

Всички се правят за по няколко минути у дома