Доза мотивация за тренировки от жени атлети

Ако ви липсва мотивация да обуете маратонките и да бъдете активни, почерпете се малко с тази на жените атлети.

Вижте как те намират мотивацията да продължават напред дори когато е трудно. 6 жени разказват защо обичат да бъдат активни.

Всяка една от тях е минала пред трудностите на активния живот, но не са спрели. Днес те обичат да тренират и се грижат за себе си. Ако ви трябва мотивация да продължите напред, прочетете техните причини да не спират да водят здравословен начин на живот.

“Тренировката определено е най-добрата, въпреки че понякога е и най-трудната, част от деня ми. През нея имам възможност да поспра и да помисля, да се погрижа за себе си. Наистина повлиява на изборите, които правя.” – Мади, 23 години.

“За мен това е процес на успокоение. Чувствам се много по-подготвена за деня, когато го започна с тренировка… и с кафе” – Емили, 30 години.

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

“Продължавам да водя този начин на живот, заради децата си. Искам да имат добър пример и да виждат мама здрава” – Кери, 40 години

“Тренирам по две причини. Едната е, защото помага на тялото ми. Храносмилането е много по-трудно, когато не съм активна и не се храня добре и това ми се отразява зле. Втората причина е заради влиянието на настроението ми. Без тренировки съм заядлива, изтощена и позволявам на неприятните мисли да ме завземат” – Сам, 32 години

Как да не се отегчим от тренировките

“Обичам да се чувствам силна. Тренировките ми дават повече вяра и увереност в самата мен.” – Симона, 24 години.

“Здравословният начин на живот е едно красиво преживяване за мен, превърнало се във важен приоритет. Имаме тела и умове, които използваме всеки ден, затова е нужно да се грижим за тях.” – Лаура, 18 години.

“Намирам мотивация в това, че когато тренирам аз съм супергерой версията на мен. Моето истинско аз, което има цел, което е истинско. Тогава обичам себе си.” – Таша, 35 години.

3 неизвестни ползи от тренировките

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес20 ЯНУАРИ 2020

15 минути и един стол - само това е нужно за една добра тренировка

Тренировка, подходяща за всички дами с малко време... и с поне един стол вкъщи.

Фитнес16 ЯНУАРИ 2020

Как да отслабнем в областта на бедрата

Стягащи упражнения и много кардио са печелившата комбинация

Фитнес10 ЯНУАРИ 2020

Теа Минкова: Тялото е благодарно за труда, който съм положила

Нейното бързо възстановяване е вдъхновяващ пример за всички бъдещи майки да не се отказват от умерения спорт

Фитнес08 ЯНУАРИ 2020

Фитнес тенденциите през 2020

Ако вече сте започнали да изпълнявате своите фитнес цели за новата година, този нов тип тренировки ще ви помогне