Да стопим мазнините в областта на бедрата

Известен диетолог ни разкри тайната

Бедрата са най-трудната част от тялото за оформяне, но ако имаме предвид тези фактори, ще стане малко по-лесно.

Макар и да няма точен начин да таргетираме отслабването директно върху бедрата, има някои неща, които можем да направим, за да сваляме по-бързо мазнините и да намалим подуването в тази област. Диетологът, Лиса Московиц, основател на фирма за изготвяне на хранителни планове, NY Nutrition Group, говори за правилният начин да свалим ненужното от областта на краката.

Пийте много вода

Това винаги е правило номер 1 и има защо. Когато се хидратираме достатъчно, тялото ни не задържа толкова течности и така се предотвратява подуването. Точно това много пъти е причината за наедряването на бедрата. Освен това по този начин ще забързаме метаболизма си, така че да изгаряме мазнините по-лесно.

Тренировките във водата елиминират целулита

Внимавайте със солта

Тя също е виновна за задържането на вода в тялото – течностите реагират със солта и така вместо да бъдат изхвърлени от организма, се задържат по тялото. Всъщност ние се нуждаем от 1500 до 2300 милиграма натрий на ден. Но понеже солта се крие в много от храните, които консумираме, дори да не овкусяваме яденето си, пак надминаваме максимума. Гледайте какво пише на етикета на продуктите, които си купувате, особено консервираните храни.

Регулирайте електролитите

Може би сте чували за спортни напитки с добавени електролити, но всъщност можем да си набавим електролити по естествен начин с храната си. И според Московиц трябва да го правим.

Продуктите, богати на калций, калий и магнезий са важна част от диетата ни, защото те помагат да се отървем от солта в тялото ни и балансираме нивото на течности, което задържаме.

Всяка жена трябва да има ластици… за тренировки

Опитайте да консумирате повече листни зеленчуци, кисело мляко и банани, за да постигнете желания ефект.

Внимавайте с въглехидратите

Много често сме слушали, че трябва да намалим въглехидратите, за да отслабнем. Това е така, защото те също стимулират задържането на вода в тялото. Но вместо да се откажем от тях, което също няма да ни даде добър ефект, по-скоро трябва да внимаваме с количеството.

Съсредоточете се върху сложни въглехидрати от пълнозърнести култури, те са страхотен вариант за засищаща закуска и също така помагат да си набавим нужните електролити.

Започнете деня си с кафе

Кофеинът е полезен съюзник в борбата с мазнините, защото потиска глада и помага с ускоряването на метаболизма. Единствено не бива да прекаляваме. По съвет на Московиц, трябва да приемаме средно по две чаши на ден, за да не изпитаме негативните страни на напитката.

Добавете повече кардио към тренировките си

Аеробните тренировки бързо изгарят мазнините и също ни избавят от задържаната вода в тялото. Те употребяват най-много калории, което помага да си създадем калориен дефицит – да изгаряме повече, от колкото употребяваме. Това е единственият метод, който всички експерти се съгласяват, че работи.

Бързо стягане с тренировките Табата

HIIT тренировките са също много подходящ съюзник, защото те са още по-интензивни и предизвикват тялото ни дори повече.

Не забравяйте силовите тренировки

Те са също толкова важни за отслабването, а и позволяват по-директно таргетиране на мускулните групи. Това не ни гарантира, че ще намалим мазнините в дадената област, но със сигурност ще стегнем краката и така ще изглеждаме много по-добре в бикини.

Любимите упражнения като клякания и напади са страхотни за тази цел, но не ги повтаряйте твърде много – редувайте и изменяйте тренировъчната си рутина, за да не позволявате на тялото да свиква с напрежението.

Хапвайте повече протеин и фибри

Тези нутриенти са особено полезни за хората, които са активни и искат да отслабнат. Когато диетата ни е богата на протеини и фибри, се чувстваме сити по-дълго време и се нуждаем от по-малко калории.

Диетата “фактор Ф” ще ни вкара във форма за лятото

Московиц предлага да приемаме между 75 и 100 гр протеини на ден и 25-35 фибри на ден.

Следете храненията си

Когато записваме всяко свое ядене, обръщаме повече внимание на това как се храним и с какво. Това ни влияе подсъзнателно – не искаме да виждаме, че през деня си сме хапнали салата и след това сме развалили прогреса си с един голям дюнер. Така се мотивираме да се храним здравословно и да не се отказваме толкова лесно по пътя към отслабването.

Бърза тренировка за лифтинг на дупето

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 ЮЛИ 2019

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

В този Youtube канал ще намерите тренировки на фона на някои от най-актуалните песни днес

Фитнес05 ЮЛИ 2019

Ударно стягане на долната половина на тялото

Бедра, дупе и долната част на корема

Фитнес03 ЮЛИ 2019

Оформяща тренировка за дупе без никакви уреди

Много удобна за изпълнение у дома