Безплатни трикове за стегнати крака

Достъпни за всяка жена, те наистина имат видим ефект

Вадим роклите и полите, обуваме кецовете на босо. Пролетта е тук, а с нея и моментът да покажем стегнати крака с гладка кожа.

Почти няма жена, която в края на зимата да не се нуждае от малко допълнително усилие, за да извае и оформи краката си. Ако сте сред дамите, които не разчитат на скъпи процедури в салоните, следвайте тези няколко простички и напълно безплатни трикове за по-стегнати крака.

1. Правете леки упражнения навсякъде. Можете да стрягате бедрата дори докато си миете зъбите, като приклякате в така наречения сумо клек, например.

За успешно отслабване в областта на дупето и бедрата

2. Не се заседявайте в една поза. Дори да работите по цял ден седнали пред компютър, минимум веднъж на всеки 45 минути ставайте, за да се раздвижите.

3. Старайте се да не седите с кръстосани крака, защото това притиска кръвоносните съдове и затруднява циркулацията.

4. Веднъж седмично правете на прасците и бедрата си масаж със суха четка преди душ, след което нанасяйте тонизиращо антицелулитно олио или серум за тяло.

5. Включете в ежедневното си меню повече зеленчуци, които са богати на витамини и на фибри и подпомагат обмяната на веществата, с което предотвратяват образуването на целулит. За да се преборите ефективно в него, прочетете тук кои са наистина най-основните антицелулитни правила.

Тренировките на звездите за перфектно тяло

6. Отделете само 10 минути за упражнения на ден. С правилните упражнения ще забележите видим резултат, дори да правите кратки тренировки, а тук можете да гледате видео с 10-минутни упражнения за отслабване в областта на бедрата, за които не са ви нужни никакви уреди – само постелка.

7. Пийте достатъчно вода и избягвайте твърде солените храни, за да не задържате вода в тъканите и краката ви да не отичат.

8. Повдигайте се по 50 пъти дневно на пръсти, спускайки след това петата, без да докосвате пода. Това лесно пружиниращо упражнение за една минута постепенно оформя и стяга прасците.

9. Ходете с бързо темпо колкото можете по-често, като препоръката е за поне 30 минути дневно.

3 от най-популярните фитнес видеа в YouTube

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 ЮЛИ 2019

Тренировки за по няколко минути под ритъма на любимите ви песни

В този Youtube канал ще намерите тренировки на фона на някои от най-актуалните песни днес

Фитнес05 ЮЛИ 2019

Ударно стягане на долната половина на тялото

Бедра, дупе и долната част на корема

Фитнес03 ЮЛИ 2019

Оформяща тренировка за дупе без никакви уреди

Много удобна за изпълнение у дома