За успешно отслабване в областта на дупето и бедрата

Спорт и тип хранене, които ще помогнат

Жените с фигура тип круша имат нужда не просто да отслабват, а да изваят тялото си по хармоничен начин.

Тъй като трупат мазнини в областта на ханша и бедрата, а точно там отслабват най-бавно и трудно, тези дами имат нужда от комплексен подход.

Иначе първото, което се губи при сваляне на килограми, са бузите, ръцете и бюстът. Ако и вие сте “круша”, целта ви трябва да бъде таргетирано оформяне на проблемните зони, плюс хармонично развиване на горната част на тялото.

Крушите често пренебрегват упражненията за ръце и рамене

Съсредоточени върху нападите и кляканията, забравят горната част на тялото. А упражненията, които извайват ръцете и раменете всъщност са перфектни за жените с големи дупета. За да изглежда тялото им пропорционално и секси, раменете трябва да са хубаво изнесени, а ръцете – стегнати.

Интервалните тренировки са перфектни

Те стимулират в най-голяма степен изгарянето на мазнините. За целта трябва да редувате около пет минути аеробни упражнения с висока интензивност с около три минути аеробна активност с нормална интензивност. За жените тип круша се препоръчват интервални тренировки пет пъти седмично, ако желаят да свалят килограми.

Задължително упражнения за сила

Установено е, че жените с повече мазнини в областта на ханша и бедрата не усвояват толкова добре калция, а това означава повишен риск от фрактури и остеопороза. Затова кардиото не е достатъчно – особено полезни са упражненията за сила и издръжливост. Правете поне по пет различни упражнбения за сила в рамките на една тренировка, всяко по две серии от по 12 повторения.

Намерете идеалното си тегло и се пазете от йо-йо ефекта

Дамите тип круша често се оплакват, че “отслабват грозно”. Причината е, че мазнините в областта на дупето са най-упорити, а първо се губи бюстът и лицето става по-изпито. Обратно, когато качват килограми, мазнините се лепват първо под кръста. Какво значи това? Просто, че при всяко качване на килограми и последващо отслабване силуетът ще става по-нехармоничен, а кожата на бюста и на лицето ще се отпуска.

Ще го избегнете, като се пазите от йо-йо епизоди. Поддържайте теглото си в граници и ако отслабвате, правете го винаги постепенно.

И още няколко съвета:

– Пийте достатъчно вода и избягвайте твърде солените храни;
– Намалете “лошите” въглехидрати в менюто си;
– Избягвайте кафето и алкохола;

– Хапвайте салати с всеки обяд и вечеря

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време