За успешно отслабване в областта на дупето и бедрата

Спорт и тип хранене, които ще помогнат

Жените с фигура тип круша имат нужда не просто да отслабват, а да изваят тялото си по хармоничен начин.

Тъй като трупат мазнини в областта на ханша и бедрата, а точно там отслабват най-бавно и трудно, тези дами имат нужда от комплексен подход.

Иначе първото, което се губи при сваляне на килограми, са бузите, ръцете и бюстът. Ако и вие сте “круша”, целта ви трябва да бъде таргетирано оформяне на проблемните зони, плюс хармонично развиване на горната част на тялото.

Крушите често пренебрегват упражненията за ръце и рамене

Съсредоточени върху нападите и кляканията, забравят горната част на тялото. А упражненията, които извайват ръцете и раменете всъщност са перфектни за жените с големи дупета. За да изглежда тялото им пропорционално и секси, раменете трябва да са хубаво изнесени, а ръцете – стегнати.

Интервалните тренировки са перфектни

Те стимулират в най-голяма степен изгарянето на мазнините. За целта трябва да редувате около пет минути аеробни упражнения с висока интензивност с около три минути аеробна активност с нормална интензивност. За жените тип круша се препоръчват интервални тренировки пет пъти седмично, ако желаят да свалят килограми.

Задължително упражнения за сила

Установено е, че жените с повече мазнини в областта на ханша и бедрата не усвояват толкова добре калция, а това означава повишен риск от фрактури и остеопороза. Затова кардиото не е достатъчно – особено полезни са упражненията за сила и издръжливост. Правете поне по пет различни упражнбения за сила в рамките на една тренировка, всяко по две серии от по 12 повторения.

Намерете идеалното си тегло и се пазете от йо-йо ефекта

Дамите тип круша често се оплакват, че “отслабват грозно”. Причината е, че мазнините в областта на дупето са най-упорити, а първо се губи бюстът и лицето става по-изпито. Обратно, когато качват килограми, мазнините се лепват първо под кръста. Какво значи това? Просто, че при всяко качване на килограми и последващо отслабване силуетът ще става по-нехармоничен, а кожата на бюста и на лицето ще се отпуска.

Ще го избегнете, като се пазите от йо-йо епизоди. Поддържайте теглото си в граници и ако отслабвате, правете го винаги постепенно.

И още няколко съвета:

– Пийте достатъчно вода и избягвайте твърде солените храни;
– Намалете “лошите” въглехидрати в менюто си;
– Избягвайте кафето и алкохола;

– Хапвайте салати с всеки обяд и вечеря

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия