Здраве & Фитнес : Диети11 ЯНУАРИ 2018

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Ако все още се каните да започнете диета след Нова година, за да смъкнете празничните килца, трябва да имате предвид няколко важни неща.

Експертите са категорични, че е необходимо да вземете някои мерки, за да избегнете всякакви спънки и да си гарантирате така желания успех. Ето какви са те:

Задайте си цел
В началото на диетата е много важно първо да си поставите цел. Тя трябва да е реалистична и да е продиктувана само от вашите желания, а не от нечии други. Помислете каква визия искате да постигнете и какво точно ще ви се наложи, за да го сторите. Не се самозалъгвайте с режими, с които да отслабнете с 10 кг за месец, защото има голяма вероятност да се разочаровате. Затова пък си набележете да станете по-здрави, гъвкави, силни, издръжливи и започнете спорт.

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Организирайте се
Един от най-големите съюзници на диетата е организацията. Преди да стартирате режима си, си направете план кога и какво трябва да консумирате. Ако сте много заети в работата, пригответе храненията си в неделя. За да сте сигурни, че не лъжете в следването на диетата, си записвайте всичко, което приемате в дневник.

Отървете се от изкушенията
Първото нещо, което трябва да сторите след като сте направили план на диетата си, е да изхвърлите всички храни, които не отговарят на режима ви. Ако имате малки сладки, колбаси, чипс или други калорични храни, отстранете ги. Ще останете без закуска? Набавете си плодове, зеленчуци, овесени ядки, сурови ядки – всичко, което може да стопира глада ви. Тези трикове ще ви помогнат да намалите достатъчно количество калории през деня.

Какво да правим, когато диетите спрат да действат?

Разделяй и владей
Експертите разкриват един елементарен начин, по който да намалите калориите в менюто си. Ново проучване, публикувано в изданието на Американската диетична асоциация е установило, че ако разделите храната си на малки парчета, ще се заситите по-бързо и ще консумирате по-малко храна.

Пийте зелен чай
Няма да се уморим да ви повтаряме да пиете много течности, най-вече вода и зелен чай. Те са виновниците за ускоряването на метаболизма, а всички знаем – по-бърз метаболизъм, по-малко килограми. Консумацията на няколко чаши зелен чай на ден може да увеличи изгарянето на мазнините до 17%. Проучване сред 1200 участници с начин на хранене е установило, че тези, които приемали по няколко чаши зелен чай на ден в продължение на четири седмици, загубили тегло, а тези, които не приемали от напитката напълняли.

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Използвайте вилица
В кухнята ви е скрит неочакван инструмент, които ще ви помогне за отслабването.
Учените са категорични, че доказано решение за контрол на порциите е да ядете в малка чиния. Изглежда обаче, че обратното се отнася за приборите за хранене. Изследователи от университета в Юта са установили, че тези, които ядат с по-голяма вилица консумират 10% по-малко храна от тези, които ядат с малка вилица. Отговорникът по изследването – д-р Мишра разкрива защо се получава това. Той казва, че когато вилицата е по-голяма, хората приемат, че са яли по-дълго време и затова се наяждат по-бързо. Той обаче предупреждава, че това се отнася само за случаите, когато сме наистина гладни, а не се нахвърляме върху храната от скука или навик. Друг трик, който ви гарантира по-малко калории и по-бързао засищане, е използването на клечки.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети09 ЮЛИ 2018

Зависими ли сте от шоколада?

Има 3 основни причини за тази зависимост, които ви пречат да отслабнете за плажа

Диети08 ЮЛИ 2018

Закусвайте, за да сте слаби

7 грешки в сутрешното хранене ви пречат да свалите килограми

Диети06 ЮЛИ 2018

4 диети за лятото

Лесни са и не вредят на здравето

Диети05 ЮЛИ 2018

Диетичните храни, които саботират добрата форма

Ето защо плодовете и млечните продукти не винаги са добра идея