Диети11.01.2018

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Ако все още се каните да започнете диета след Нова година, за да смъкнете празничните килца, трябва да имате предвид няколко важни неща.

Експертите са категорични, че е необходимо да вземете някои мерки, за да избегнете всякакви спънки и да си гарантирате така желания успех. Ето какви са те:

Задайте си цел
В началото на диетата е много важно първо да си поставите цел. Тя трябва да е реалистична и да е продиктувана само от вашите желания, а не от нечии други. Помислете каква визия искате да постигнете и какво точно ще ви се наложи, за да го сторите. Не се самозалъгвайте с режими, с които да отслабнете с 10 кг за месец, защото има голяма вероятност да се разочаровате. Затова пък си набележете да станете по-здрави, гъвкави, силни, издръжливи и започнете спорт.

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Организирайте се
Един от най-големите съюзници на диетата е организацията. Преди да стартирате режима си, си направете план кога и какво трябва да консумирате. Ако сте много заети в работата, пригответе храненията си в неделя. За да сте сигурни, че не лъжете в следването на диетата, си записвайте всичко, което приемате в дневник.

Отървете се от изкушенията
Първото нещо, което трябва да сторите след като сте направили план на диетата си, е да изхвърлите всички храни, които не отговарят на режима ви. Ако имате малки сладки, колбаси, чипс или други калорични храни, отстранете ги. Ще останете без закуска? Набавете си плодове, зеленчуци, овесени ядки, сурови ядки – всичко, което може да стопира глада ви. Тези трикове ще ви помогнат да намалите достатъчно количество калории през деня.

Какво да правим, когато диетите спрат да действат?

Разделяй и владей
Експертите разкриват един елементарен начин, по който да намалите калориите в менюто си. Ново проучване, публикувано в изданието на Американската диетична асоциация е установило, че ако разделите храната си на малки парчета, ще се заситите по-бързо и ще консумирате по-малко храна.

Пийте зелен чай
Няма да се уморим да ви повтаряме да пиете много течности, най-вече вода и зелен чай. Те са виновниците за ускоряването на метаболизма, а всички знаем – по-бърз метаболизъм, по-малко килограми. Консумацията на няколко чаши зелен чай на ден може да увеличи изгарянето на мазнините до 17%. Проучване сред 1200 участници с начин на хранене е установило, че тези, които приемали по няколко чаши зелен чай на ден в продължение на четири седмици, загубили тегло, а тези, които не приемали от напитката напълняли.

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Използвайте вилица
В кухнята ви е скрит неочакван инструмент, които ще ви помогне за отслабването.
Учените са категорични, че доказано решение за контрол на порциите е да ядете в малка чиния. Изглежда обаче, че обратното се отнася за приборите за хранене. Изследователи от университета в Юта са установили, че тези, които ядат с по-голяма вилица консумират 10% по-малко храна от тези, които ядат с малка вилица. Отговорникът по изследването – д-р Мишра разкрива защо се получава това. Той казва, че когато вилицата е по-голяма, хората приемат, че са яли по-дълго време и затова се наяждат по-бързо. Той обаче предупреждава, че това се отнася само за случаите, когато сме наистина гладни, а не се нахвърляме върху храната от скука или навик. Друг трик, който ви гарантира по-малко калории и по-бързао засищане, е използването на клечки.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

"Heavy metal" детоксът е новата мания в здравословното хранене

Какво представляват тежките метали и защо са опасни, когато се натрупат в организма ни

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Хапвайте куркума за по-бели зъби

И още няколко храни, които ни гарантират блестяща усмивка

Защо постоянно ви се спи?

Лекарите съветват да обърнете внимание на здравето си

Новата диета на Ким Кардашиян

Риалити звездата заложи на стриктен режим след празниците

Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест - изборът зависи от вашето телосложение

Как кафето с масло ни кара да сваляме килограми

Този сутрешен навик може да убие апетита за часове наред. Научете още:

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Нашият годишен план, който ни гарантира един нов начин на живот

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

5-минутно видео със суперефективни упражнения

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Празничните моменти ни оставиха с приятни спомени, но и с усещане за тежест, мудност, подут корем