Диети08.01.2018

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Нашият годишен план, който ни гарантира един нов начин на живот

Сега е точното време да си поставим нови цели и да вземем важни решения. А най-важните трябва да са свързани с нас самите, със здравето и щастието ни.

Не си мислете, че ще ви предложим някоя диета с глад и изтощителни тренировки, които ще ви гарантират бързи резултати. Психолозите и диетолозите са категорични, че постепенните промени в ежедневието са тези, които хем няма да ни затормозят психически и физически, хем крайният резултат ще бъде бодър дух в едно здраво, подмладено и преобразено тяло.

Ако и вашата основна цел през новата година е да промените трайно хранителните си навици, то следния план е съвсем реалистичен, лесен и с гарантиран успех. И най-важното – той е изключително лесен за постигане! Всеки месец трябва да си поставяте определена цел, която да следвате и в края на годината вече ще имате един съвсем различен начин на хранене.

Какво да правим, когато диетите спрат да действат?

Януари
Целта за този месец е да започнете да пиете повече вода. Няма да ви казваме какви са ползите от нея. Сигурни сме, че всички сте наясно с тях.

Февруари
Заменете всички преработени нишестени храни (бял хляб, ориз, макаронени изделия и др.) с пълнозърнести продукти.

Март
Намалете и дори спрете консумацията на безалкохолни напитки. Да, дори диетичните!

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Април
Опитвайте нови вкусове. Всяка сутрин си приготвяйте здравословни закуски. Смело експериментирайте, за да откриете това, което най-много ви допада. Хапвайте овесени ядки, комбинирайте с бадемово мляко, авокадо, фъстъчено масло, тахан, сушени плодове и т.н.

Май
Добавете повече зеленчуци в ежедневното си меню. Хапвайте повече салати и постни ястия.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

"Heavy metal" детоксът е новата мания в здравословното хранене

Какво представляват тежките метали и защо са опасни, когато се натрупат в организма ни

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Хапвайте куркума за по-бели зъби

И още няколко храни, които ни гарантират блестяща усмивка

Защо постоянно ви се спи?

Лекарите съветват да обърнете внимание на здравето си

Новата диета на Ким Кардашиян

Риалити звездата заложи на стриктен режим след празниците

Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест - изборът зависи от вашето телосложение

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Как кафето с масло ни кара да сваляме килограми

Този сутрешен навик може да убие апетита за часове наред. Научете още:

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

5-минутно видео със суперефективни упражнения

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Празничните моменти ни оставиха с приятни спомени, но и с усещане за тежест, мудност, подут корем