Диети05.01.2018

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно

В никакъв случай не си помисляйте за гладуване, за да поправите щетите след празничното похапване!

По-добрият вариант е да вземете разумни мерки, които ви гарантират бързо и трайно отслабване, което няма да наруши работата на метаболизма ви. Напротив! Ще му помогне да се върне в стария си режим и дори да стане по-бърз и от преди. Ето какво да направите:

Започнете да се храните по график
Не случайно е казано, че закуската е най-важното ядене за деня. Започнете да закусвате всеки ден до един час след събуждането си. Нека следващото ви хранене да е след 3 до 5 часа. Разпределете равномерно останалите няколко хранения  рамките на следващите часове, за да повишите метаболизма и да регулирате нивата на кръвната си захар и инсулина. По този начин ще укротите апетита и съвсем скоро ще започнете да приемате по-малко храна. Но все пак внимавайте да не намалите драстично храната, тъй като тялото ви ще премине в запасителен режим и ще започне да гори по-малко калории, което означава, че ще спре да се храни от телесните мазнини, а от мускулите ви.

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Пийте повече вода
Водата има свойството да поддържа метаболизма в оптимален режим, а изследванията са категоричи, че тя естествено подтиска апетита и едновременно с това ви кара да се чувствате по-добре. Консумирането на повече вода пречиства тялото от излишния натрий, като подпомага работата на храносмилателната система и облекчава запека. За целта трябва да приемате между 2 и 2,5 литра на ден.

Плосък корем след Коледа? Мисия възможна!

Намалете въглехидратите
В никакъв случай не изключвайте напълно въглехидратите от режима си. Просто ги намалете. В противен случай тялото ви ще започне да използва за гориво протеините и по този начин ще гори мускулите, а не мазнините. Идеалното ястие е постен белтък (колкото юмрука ви) с много зеленчуци (2 чаши), малко количество здравословна мазнина (1-2 с.л. зехтин или няколко бадема) и малка порция пълнозърнести храни (2 чаши киноа, ечемик или див ориз).

Ако следвате съветите в рамките на месец, ще успеете да свалите натрупаните покрай празниците излишни килограми. Изследванията са показали, че този режим е дал резултати при над 70% от дамите, които са го следвали стриктно.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

"Heavy metal" детоксът е новата мания в здравословното хранене

Какво представляват тежките метали и защо са опасни, когато се натрупат в организма ни

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Хапвайте куркума за по-бели зъби

И още няколко храни, които ни гарантират блестяща усмивка

Защо постоянно ви се спи?

Лекарите съветват да обърнете внимание на здравето си

Новата диета на Ким Кардашиян

Риалити звездата заложи на стриктен режим след празниците

Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест - изборът зависи от вашето телосложение

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Как кафето с масло ни кара да сваляме килограми

Този сутрешен навик може да убие апетита за часове наред. Научете още:

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Нашият годишен план, който ни гарантира един нов начин на живот

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

5-минутно видео със суперефективни упражнения

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Празничните моменти ни оставиха с приятни спомени, но и с усещане за тежест, мудност, подут корем