Здраве & Фитнес : Диети05 ЯНУАРИ 2018

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно

В никакъв случай не си помисляйте за гладуване, за да поправите щетите след празничното похапване!

По-добрият вариант е да вземете разумни мерки, които ви гарантират бързо и трайно отслабване, което няма да наруши работата на метаболизма ви. Напротив! Ще му помогне да се върне в стария си режим и дори да стане по-бърз и от преди. Ето какво да направите:

Започнете да се храните по график
Не случайно е казано, че закуската е най-важното ядене за деня. Започнете да закусвате всеки ден до един час след събуждането си. Нека следващото ви хранене да е след 3 до 5 часа. Разпределете равномерно останалите няколко хранения  рамките на следващите часове, за да повишите метаболизма и да регулирате нивата на кръвната си захар и инсулина. По този начин ще укротите апетита и съвсем скоро ще започнете да приемате по-малко храна. Но все пак внимавайте да не намалите драстично храната, тъй като тялото ви ще премине в запасителен режим и ще започне да гори по-малко калории, което означава, че ще спре да се храни от телесните мазнини, а от мускулите ви.

Лесен начин да освободим тялото си от токсините

Пийте повече вода
Водата има свойството да поддържа метаболизма в оптимален режим, а изследванията са категоричи, че тя естествено подтиска апетита и едновременно с това ви кара да се чувствате по-добре. Консумирането на повече вода пречиства тялото от излишния натрий, като подпомага работата на храносмилателната система и облекчава запека. За целта трябва да приемате между 2 и 2,5 литра на ден.

Плосък корем след Коледа? Мисия възможна!

Намалете въглехидратите
В никакъв случай не изключвайте напълно въглехидратите от режима си. Просто ги намалете. В противен случай тялото ви ще започне да използва за гориво протеините и по този начин ще гори мускулите, а не мазнините. Идеалното ястие е постен белтък (колкото юмрука ви) с много зеленчуци (2 чаши), малко количество здравословна мазнина (1-2 с.л. зехтин или няколко бадема) и малка порция пълнозърнести храни (2 чаши киноа, ечемик или див ориз).

Ако следвате съветите в рамките на месец, ще успеете да свалите натрупаните покрай празниците излишни килограми. Изследванията са показали, че този режим е дал резултати при над 70% от дамите, които са го следвали стриктно.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети09 ЮЛИ 2018

Зависими ли сте от шоколада?

Има 3 основни причини за тази зависимост, които ви пречат да отслабнете за плажа

Диети08 ЮЛИ 2018

Закусвайте, за да сте слаби

7 грешки в сутрешното хранене ви пречат да свалите килограми

Диети06 ЮЛИ 2018

4 диети за лятото

Лесни са и не вредят на здравето

Диети05 ЮЛИ 2018

Диетичните храни, които саботират добрата форма

Ето защо плодовете и млечните продукти не винаги са добра идея