4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Човешкият организъм е съвършено устроен така, че интуитивно да знае колко и какви хранителни вещества са му необходими. Проблемът с напълняването причиняваме самите ние, като си изграждаме порочни начини на хранене. И с течение на времето привикваме да ядем повече, отколкото чисто биологично имаме потребност.

Как да ядем по-малко? 4 лесни трика, за да го направим:

1. Стойте далеч от технологиите и изключете всички устройства 

Когато умът ви е зает с нещо различно от храна, като гледате телевизия или екрана на мобилния си телефон, сте склонни да забравяте и консумирате по-големи количества, отколкото ви е необходимо.

2. Задайте границите и графика си 

Колкото по-организиран е вашият ден, толкова по-малък риск има да ви се прияде нещо чисто и просто от скука. Наличието на фиксирани часове на хранене е чудесен начин да формирате правилните хранителни навици.

3. Насладете се на храната на масата 

Знаете ли, че е по-вероятно да ядете повече, ако в същото време вървите или стоите изправени? Когато седите, вие се фокусирате повече върху храната си и сте по-удовлетворени от нея, а това е важен психолочически фактор да се почувствате сити по-бързо.

4. Използвайте малки чинии 

Вероятно в човешката природа е заложено гледката на пълната чиния да ни доставя удоволствие – предусещаме насладата от това да се наядем обилно с нещо вкусно. За да “излъжете” ума си, сервирайте порциите си в по-малки чинии. Простичко е, но е доказано, че има ефект!

Здравословните правила на Джесика Алба са в нейния Инстаграм

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Мързеливият кето режим – работи ли?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети02 АПРИЛ 2020

Сара Джесика Паркър поддържа фигурата си с хамптънската диета

Това е единствената диета, която актрисата поддържа

Диети31 МАРТ 2020

Лимон в кафето - работи ли новият начин за отслабване?

Да, звучи като много необичайна комбинация, но струва ли си да я пробваме?

Диети30 МАРТ 2020

Как да oвладеем емоционалното хранене по време на карантина

Дръжте храната далеч от работното място и си водете дневник

Диети24 МАРТ 2020

4 страхотни идеи за здравословни мъфини

Опитайте тези нискокалорични закуски с овесени ядки, банани, яйца и сладки картофи