Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези “здравословни” закуски съдържат над 20% мазнини?

Зърнената закуска е популярен избор за всички, които се стремят да се хранят здравословно.

Приемаме по презумпция, че след като това е натурален, растителен продукт, той е полезен и дори диетичен. Фактите обаче са, че много от зърнените закуски в магазините съдържат много мазнини и захар и са с нездравословни добавки, които да подобрят вкуса им и да ги правят по-апетитни.

В някои от тези зърнени закуски мазнините достигат над 20%.

Как да изберем зърнена закуска, която да е наистина полезна за организма ни?

  1.  Никога не купувайте зърнена закуска, без да сте прочели състава на кутията. Избирайте тези без добавена захар, без хидрогенизирани мазнини и без шоколад.
  2. Обърнете специално внимание на съдържанието на мазнини. Някои видове на пазара съдържат 20 г мазнини на 100 г продукт!
  3. Купувайте пълнозърнестите варианти, които са по-богати на фибри и микроелементи и ще ви заситят за по-дълго. 
  4. Често срещан проблем е, че след като сме избрали здравословна зърнена закуска, се успокояваме и й добавяме пълномаслено мляко, мед, сладки плодове в големи количества. Не забравяйте, че в тях се съдържат калории.
  5. Редувайте различни видове, за да доставяте на организма си разнообразие от полезни вещества.

Да стопим мазнините в областта на бедрата

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда здравословното меню през есента?

Бърз гайд за здравословно хранене през новия сезон

Диети17 СЕПТЕМВРИ 2019

"Здравословните храни", които тайно са по-вредни и от понички

Кое ви се яде повече - донъти или мюсли? Разликата между двете се оказва не чак толкова голяма

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата