Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези “здравословни” закуски съдържат над 20% мазнини?

Зърнената закуска е популярен избор за всички, които се стремят да се хранят здравословно.

Приемаме по презумпция, че след като това е натурален, растителен продукт, той е полезен и дори диетичен. Фактите обаче са, че много от зърнените закуски в магазините съдържат много мазнини и захар и са с нездравословни добавки, които да подобрят вкуса им и да ги правят по-апетитни.

В някои от тези зърнени закуски мазнините достигат над 20%.

Как да изберем зърнена закуска, която да е наистина полезна за организма ни?

  1.  Никога не купувайте зърнена закуска, без да сте прочели състава на кутията. Избирайте тези без добавена захар, без хидрогенизирани мазнини и без шоколад.
  2. Обърнете специално внимание на съдържанието на мазнини. Някои видове на пазара съдържат 20 г мазнини на 100 г продукт!
  3. Купувайте пълнозърнестите варианти, които са по-богати на фибри и микроелементи и ще ви заситят за по-дълго. 
  4. Често срещан проблем е, че след като сме избрали здравословна зърнена закуска, се успокояваме и й добавяме пълномаслено мляко, мед, сладки плодове в големи количества. Не забравяйте, че в тях се съдържат калории.
  5. Редувайте различни видове, за да доставяте на организма си разнообразие от полезни вещества.

Да стопим мазнините в областта на бедрата

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети15 НОЕМВРИ 2019

Как готвят жените, които никога не дебелеят

Първите спънки към перфектна фигура се крият в начина, по който подготвяме храната си

Диети01 НОЕМВРИ 2019

Кои чайове за отслабване всъщност работят?

Поглеждаме отвъд маркетинговите трикове и търсим истинските чайове за отслабване

Диети29 ОКТОМВРИ 2019

Добавяме екстракт от ванилия и махаме захарта от диетата си

Този трик ще ви спаси от пристрастяването по захарта

Диети27 ОКТОМВРИ 2019

Какво закусват супермоделите?

Здравословни идеи за старта на деня от най-красивите жени в света