Здраве & Фитнес : Диети03 ЯНУАРИ 2018

Плосък корем след Коледа? Мисия възможна!

Преборете се с последствията от преяждането, като следвате тези съвети

Ако сте прекалили по време на празничните вечери и коремчето ви може да се конкурира с тези на бременните момичета, то не се притеснявайте, има начин бързо да поправите това.

Има няколко начина да победите подуването и отново да се радвате на плосък корем. И това не става с глад, а с правилно хранене и с няколко прости трика. Ето какви са те:

1. Яжте аспержи
Те са богати на калий, който помага да се регулира баланса на течностите в тялото. Други храни, на които можете да заложите заради намиращия се в тях калий, са банани, пъпеш, манго, спанак, домати и ядки. “Аспержите обаче съдържат и аминокиселина, наречена аспарагин, която действа като диуретик и изчиства излишната течност от организма”, казва д-р Мерилин Гленвил, водещ диетолог по здравето на жените.

Приберете корема, докато спите

2. Успокойте се!
“Яжте бавно и дъвчете внимателно”, съветва Лайла Луис, хранителен терапевт в Nourishing by Nature. “Това ще стимулира всички храносмилателни сокове, необходими за разграждането на храната – и подпомагане на храносмилането. Когато храната не се разгради достатъчно, тя може да ферментира в червата и да причини подуване.” Луис съветва да не ядем в движение или изправени. Винаги трябва да сме седнали, с изправен гръбнак, за да може кръвта по-лесно да достигне храносмилателните органи. Късните или обилни вечери също не са препоръчителни. Вместо това се опитайте да отидете на разходка след вечеря, за да помогнете на храносмилателния процес.

3. Не пийте вода по време на хранене
“Оставете 20-минутно разстояние между храненето и приема на течности”, съветва Лайла Луис. “Течността може да разреди стомашната киселина, която е необходима за разграждането на храната. А това води до нейното проблемно усвояване, тя ферментира и това води до подуване. Много билкови чайове могат да ви помогнат. Опитайте от копър или градинска мента.”

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка