Овладяването на гнева е най-добрата диета

Гневът ни кара да пълнеем, доказва науката

Освен всички други негативни ефекти на гнева върху здравословното ни състояние, тук се нарежда и честото напълняване от стрес.

Хората, които често изпитват гняв, са много по-склонни да качват излишни килограми.

Този факт е научно доказан. Гневът нарушава хормоналния баланс в организма и води до неконтролируем апетит. Когато сме гневни, в организма се покачват нивата на адреналин и кортизол. Те водят до повишен приток на кръв към тъканите, чувстваме прилив на енергия.

Когато сме силно ядосани, не изпитваме чувство на глад.

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Когато обаче пристъпът на гняв отмине, това чувство за прилив на енергия също изчезва. В тялото ни се настанява умората, а за да компенсира това, организмът започва да ни тласка да ядем мазна и най-вече въглехидратна храна.

Затова в периоди на силни гневни състояния сме толкова склонни да пълнеем. Стресът има и тежки последствия за здравето ни. Затова не пропускайте да включите в своя режим за красиво тяло редовни занимания, които ви разтоварват, карат ви да се чувствате щастливи и ви помагат да си върнете емоционалния баланс.

Здравословните правила на Джесика Алба са в нейния Инстаграм

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве16 ЮЛИ 2019

Кои храни са позволени преди лягане?

Ето кои храни се отразяват най-добре на тялото ни преди лягане

Здраве12 ЮЛИ 2019

6 мита за храната, на които да не вярвате

Салатата без мазнини не е по-здравословна и още

Здраве11 ЮЛИ 2019

Диетата и тренировките на Майли Сайръс

Формулата за перфектно оформен корем на певицата

Здраве05 ЮЛИ 2019

Ябълка или поничка - усеща ли тялото ни разликата?

Има ли значение от какъв източник са калориите, които поемаме, стига да са достатъчно малко