Как да направим кафето си по-полезно

Количеството има значение, но внимавайте и с какво приготвяте напитката

Ако и за вас не минава ден без кафе, вероятно се замисляте за това доколко навикът ви е полезен.

Повечето медицински експерти препоръчват да пием до три чаши кафе дневно.

Това как напитката ни понася зависи и от индивидуалното състояние, например хората с високо кръвно или сърдечни проблеми трябва изцяло да го избягват.

Ако нямате конкретни медицински предписания, то следвайте правилото за до три чаши. Освен това, следвайте тези няколко правила при приготвянето на кафето си – така дневната ви дажба ще е максимално безвредна за тялото:

– Не използвайте изкуствени подсладители;
– Слагайте умерено количество захар, или подслаждайте кафето си с мед. Вкусът е малко необичаен в началото, но бързо ще свикнете и тогава ще ви се стори всъщност приятен;
– Ароматизирайте напитката си с канела. Тя помага за намаляване на холестерола и кръвната захар и е богата на антиоксиданти;
– Добавете в кафето си щипка какао. Какаото помага да регулираме теглото си, защитава невроните и подобрява настроението и когнитивните способности;
– Избягвайте изкуствените течни сметани и сметани на прах.

Тези храни помагат на кожата да се защитава от слънцето

В кои храни се съдържат най-важните витамини?

Как захарта и алкохолът променят лицето ни?

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве20 АПРИЛ 2019

Средиземноморската диета, която експертите препоръчват

С нея сваляме килограми без мъчителни лишения и подобряваме здравето си

Здраве11 АПРИЛ 2019

Какво причинява мигрената и как да се преборим с нея

Мигрената засяга над 12% от световното населениe и повечето от тях са жени

Здраве10 АПРИЛ 2019

30 идеи за пролетен детокс, споделени от читателки

Над 150 дами писаха на страницата ни във Фейсбук в отговор на съвместното ни предизвикателство с Klorane

Здраве08 АПРИЛ 2019

Храните, които правят косата ни красива

Грижата за красивата прическа започва от кухнята.