Храните, които удължават живота

И защо трябва да се вслушваме, когато ни кажат да ядем повече чесън и лимони

Често чуваме, че през зимата трябва да ядем повече чесън и лимони, за да не се разболяваме, но нека си признаем – колко от нас всъщност го правят?

Трябва обаче да си припомним, че менюто ни е от изключителна важност за нашето здраве и за нашето дълголетие. Ето защо трябва да обърнем повече внимание на следните храни:

1. Орехи

Орехите са пълни с жизненоважни микроелементи за тялото и мозъка ни. Те съдържат здравословни мазнини, които подпомагат нервната система на човека. Ето защо е необходимо да ядете поне ¼ чаша дневно, за да осигурите на тялото си необходимите минерали.

В кои храни се съдържат най-важните витамини?

2. Лимони

Това е най-доброто решение, ако страдате от недостиг на витамин С. Флавоноидите в лимоните подпомагат да се потисне развитието на раковите клетки и могат да помогнат за предотвратяване на редица други заболявания, включително грип.

3. Броколи

Броколите са чудесен източник на витамин К, който помага за изграждането на здрави кости и подпомага имунната система.

4. Боб

Бобът е източник на здравословни растителни протеини, които по най-лесния начин се изграждат в тялото. Фасулът има фибри, които помагат на организма да смила други техрани и не съдържа лоши мазнини.

Храните, които могат да направят чудеса с кожата ни

5. Черен шоколад

Забравете за млечния шоколад или за тези с ядки в тях. Вместо това заложете на чист черен шоколад , в който какаовите флавоноиди и киселини подпомагат здравето и красотата.

6. Домати

Различните видове домати са чудесно средство за борба с раковите клетки. Те също така осигуряват на тялото ви необходимите съставки за обогатяване на кръвта. Всеки човек трябва да консумира най-малко един голям домат ежедневно.

Не прекалявайте със захарта, може да доведе до депресия

7. Сьомга

Ако не сте вегетарианец, не забравяйте да включите богатата на протеини сьомга в диетата си. Тя осигурява на организма здравословни мазнини, каквито не се съдържат в никой друг продукт.

8. Авокадо

Сред всички видове плодове, авокадото изглежда е най-здравословното решение. То е богато на витамини и микроелементи, които са важни да ни поддържат здрави. Освен това е доказано, че то намалява риска от сърдечни заболявания.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 АВГУСТ 2019

30-минутен фитнес и философия за здраво тяло от Кейт Ъптън

Тя тренира, за да се чувства силна. И съветва всички жени да се отърват от маниакалното следене на това колко точно сочи кантарът

Здраве19 АВГУСТ 2019

Как се храни моделът на Victoria's Secret Роми Стридж

Ангелът ни показва тайната зад красивото й тяло

Здраве16 АВГУСТ 2019

Детокс с активен въглен - да или не?

Трендът с черните напитки и храни може би не е толкова здравословен, колкото си мислим

Здраве13 АВГУСТ 2019

5 храни, които не трябва да ядете преди плаж

Газирано, сладко и солено предизвикват подуване