Йогалатес за стегнато тяло и спокойствие на духа

20-минутна тренировка ви пренася на морето

Йога за стегнато дупе

Насочваме усилията си към оформянето на бедрата, корема и стабилизирането на психиката.

Тренировката, позната с името йогалатес, е разработена през 1997 година от треньора Джонатан Урла, който смесва практиките на хата йогата и пилатеса, за да създаде комплекс от упражнения, които се грижат за здравето на тялото и ума едновременно.

Движенията са плавни и е важно да се съсредоточаваме върху изпълнението им, затова използвайте тихата и нежна музика на видеото, с което ви запознаваме днес, за ваше средство за успокоение.

За да се допълни спокойната атмосфера, тренировката е заснета на плажа – на същото място, където искаме да изглеждаме в най-добрата си форма. Така че единственото, което остава, е да ви пожелаем приятна тренировка и подготовка за банските.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра
Фитнес06 АВГУСТ 2020

25 минути от най-ефективните упражнения за дупе и бедра

Премахваме излишното и стягаме мускулите в областта с няколко от най-добрите движения

15 минути разтягания на ден борят влиянието на заседналия начин на живот
Фитнес03 АВГУСТ 2020

15 минути разтягания на ден борят влиянието на заседналия начин на живот

Правете тези упражнения през обедната почивка, сутрин рано или точно преди лягане

Най-важното за релефен корем
Фитнес24 ЮЛИ 2020

Стегнат корем в пет лесни упражнения

Едновременно оформяме коремната област и скулптурираме цялото тяло

Да стопим мазнините в областта на бедрата
Фитнес21 ЮЛИ 2020

Тренировка на плажа - какво трябва да знаете + примерни упражнения

10-минутна тренировка на плажа и препоръките ни как да се възползвате от нея максимално