Тренировките на интровертите

Не ви харесва претъпкания фитнес? Това са тренировките за вас

Повечето от интровертите не обичат да тренират в групи или в претъпкани фитнес салони. Инструктурът Шайна Шмит знае това и е подготвила различни видове тренировки, подходящи за този тип хора.

Тренировката е времето, в което се грижим за тялото си и си почиваме от стреса. Затова е нормално човек да иска да е насаме със себе си, особено интровертите. С тези видове упражнения е възможно.

Тичането

Може би това е перфектният избор за активност на един интроверт – никой не те закача, докато тичаш в парка и имаш достатъчно време да се усамотиш.

Ако сте от интровертите, които нямат против да са сред хора, но просто предпочитат да не бъдат адресирани по време на тренировката, груповите маратони са още по-добър вариант. По време на тях хората се заморяват и не се опитват да започнат разговор, но едновременно с това ще усещате чуждото присъствие.

Тренировка вкъщи

Има предостатъчно упражнения, които могат да се правят от комфорта на дома. Това позволява на хората да не се притесняват дали другите ги гледат, докато тренират.

Тренировките във водата елиминират целулита

Единствено внимавайте това да не занемари правилната ви форма и да не забави темпото ви.

Йога

Един от най-очевидните избори за тренировки за интроверти е йогата. Нейната главна цел е да накара практикуващият да остане насаме с мислите си. Затова и няма значение дали я правите у дома, или навън сред хора.

HIIT

Високоинтервалните тренировки са по-необичаен избор, но също толкова подходящ. Там ще се поизпотите добре, както и всичко останали около вас. Това значи, че те няма да имат време и сили да започнат разговор или да се оглеждат за хората в стаята. Така усамотяването по време на тренировка отново е възможно.

Бързо стягане с тренировките Табата

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес01 АПРИЛ 2020

7-минутна тренировка против целулит

За да я направите ви, трябват само леки тежести

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории