Тренировките на интровертите

Не ви харесва претъпкания фитнес? Това са тренировките за вас

Повечето от интровертите не обичат да тренират в групи или в претъпкани фитнес салони. Инструктурът Шайна Шмит знае това и е подготвила различни видове тренировки, подходящи за този тип хора.

Тренировката е времето, в което се грижим за тялото си и си почиваме от стреса. Затова е нормално човек да иска да е насаме със себе си, особено интровертите. С тези видове упражнения е възможно.

Тичането

Може би това е перфектният избор за активност на един интроверт – никой не те закача, докато тичаш в парка и имаш достатъчно време да се усамотиш.

Ако сте от интровертите, които нямат против да са сред хора, но просто предпочитат да не бъдат адресирани по време на тренировката, груповите маратони са още по-добър вариант. По време на тях хората се заморяват и не се опитват да започнат разговор, но едновременно с това ще усещате чуждото присъствие.

Тренировка вкъщи

Има предостатъчно упражнения, които могат да се правят от комфорта на дома. Това позволява на хората да не се притесняват дали другите ги гледат, докато тренират.

Тренировките във водата елиминират целулита

Единствено внимавайте това да не занемари правилната ви форма и да не забави темпото ви.

Йога

Един от най-очевидните избори за тренировки за интроверти е йогата. Нейната главна цел е да накара практикуващият да остане насаме с мислите си. Затова и няма значение дали я правите у дома, или навън сред хора.

HIIT

Високоинтервалните тренировки са по-необичаен избор, но също толкова подходящ. Там ще се поизпотите добре, както и всичко останали около вас. Това значи, че те няма да имат време и сили да започнат разговор или да се оглеждат за хората в стаята. Така усамотяването по време на тренировка отново е възможно.

Бързо стягане с тренировките Табата

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес24 ЯНУАРИ 2020

10 варианта планкове, по-ефективни от оригиналното упражнение

Обратен планк е любимият ни вариант на популярното движение

Фитнес20 ЯНУАРИ 2020

15 минути и един стол - само това е нужно за една добра тренировка

Тренировка, подходяща за всички дами с малко време... и с поне един стол вкъщи.

Фитнес16 ЯНУАРИ 2020

Как да отслабнем в областта на бедрата

Стягащи упражнения и много кардио са печелившата комбинация

Фитнес10 ЯНУАРИ 2020

Теа Минкова: Тялото е благодарно за труда, който съм положила

Нейното бързо възстановяване е вдъхновяващ пример за всички бъдещи майки да не се отказват от умерения спорт