Здраве & Фитнес : Фитнес08 ДЕКЕМВРИ 2016

Train Like An Angel: 5 стъпки за плоско коремче

Моделът на Victoria’s Secret Синди Бруна разкрива как го правят момичетата от звездните дефилета

Всички въздишаме по телата на супермоделите от Victoria’s Secret, но малцина от нас постигат дори с неимоверни усилия и частица от тази перфектност.

Освен, че стартират деня си със специални ритуали и наблягат на здравословното хранене, красавиците от котешката пътечка наблягат и на тренировките.

21-годишният френски модел Синди Бруна и звездният треньор Дейвид Кирш разкриват петте стъпки, които момичетата от Victoria’s Secret следват, за да имат мечтаното плоско коремче. “Обикновено тренирам по няколко пъти в седмицата, но се случва и да тренирам всеки ден в продължение на един до два часа”, казва тя. Кирш, на който моделите Хайди Клум и Каролина Куркова дължат перфектните си тела, обяснява на какво точно момичетата трябва да наблегнат. “За моделите на Victoria’s Secret е от ключово значение да се съсредоточат върху частите, които се нуждаят от стягане и скулптуриране”, категоричен е той.

Кирш е подготвил няколко упражнения, които работят върху правите (т.нар. “плочки”) и косите коремни мускули. За изпълнението на тренировката ще са ви необходими голяма фитнес топка, медицинска топка и плъзгащи дискове.

Ножици

cindy-bruna-abs-1

Заемете позиция за планк, като поставите двата крака върху плъзгащ диск. Плъзнете краката към гърдите, повдигайки ханша към тавана, върнете в изходна позиция и плъзнете крака встрани. Дръжте изправен гръба, докато сте стегнали мускулите на корема. Направете 15 повторения.

Коремни преси с топки

cindy-bruna-abs-2

Легнете по гръб с ръце, протегнати над главата. Задръжте 4-килограмова медицина топка в ръцете и поставете фитнес топка в краката. Вдигнете ръцете и краката едни към други. Върнете в изходна позиция, като не докосвате пода. Направете 15 повторения без почивка.

Упражнение за баланс

cindy-bruna-abs-3

Заемете поза за планк, като поставите крака върху фитнес топка. Издърпайте колене напред към гърдите и ги извийте в едната посока, балансирайки на топката. Върнете в изходна позиция. Повторете движението и на другата страна. Направете 15 повторения с всяка страна.

Кръгови движения с топка

cindy-bruna-abs-4

Поставете топката пред вас и опрете лакти върху нея. Започнете въртеливи движения, както е показано на снимката. Направете по 15 повторения с всяка страна, като се стараете да поддържате коремните мускули стегнати.

Страничен планк

cindy-bruna-abs-5

Заемете позиция за страничен планк. Поставете дясната ръка върху земята и поставете противоположната ръка на главата. Започнете усукване в кръста, като изтегляте лакътя към пода. Върнете в начална позиция. Дръжте тялото под права линия. Направете 15 повторения. Сменете на другата страна и направете същото упражнение.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване