Здраве & Фитнес : Фитнес15 ОКТОМВРИ 2017

Стегнете тялото, докато вършите ежедневните неща

Няколко лесни движения ще ви вкарат във форма, без да се налага да тренирате

Ако по цял ден офиса седите пред компютъра, възползвайте се от времето, което прекарвате у дома и тренирайте.

Но не си мислете, че ще трябва да се заловите за усърдна работа. Тук сме намерили няколко много лесни упражнения, с които накарате мускулите си да работят. Ето ги и тях:

Стягане на тазовите мускули
Може да го правите и докато седите, така че ако чакате на светофара в колата – действайте. Говорили сме си за упражненията на Кегел. Силата в тази част на тялото помага за храносмилането, стойката, отделителната система и, да не пропуснем най-важното, секса.

Може да стягате тазовите мускули и докато вървите, а това ще подобри значително стойката ви, защото тазът трябва да е с правилна позиция. Когато успешно натоварите тазовите мускули, ще усетите опашката в основата на гръбначния стълб леко да мърда напред, както и леко стягане на долните коремни мускули. Ако не усетите напрежение и в коремните мускули, значи тазът не е в правилната позиция за упражнението.

sport

Балансирайте изправени
Това може да опитате, докато чакате градския транспорт. Застанете на един крак за 30 секунди. Ако имате добра стойка, което означава, че скелетът ви е в една линия, тялото ви няма да се клати. Имате и няколко варианта, стига да не ви притеснява, че около вас има хора. Вдигнете крака, сгънат в коляното до височината на талията, или го изнесете назад. Балансирането действа на мускулите и на двата крака, както и на абдоминалните мускули, които работят за да стабилизират гръбнака.

Стискане на вътрешната част на бедрата
Почти всяка жена би се възползвала от малко повече тонус за вътрешната част на бедрата, това е класическата зона на дисбаланс в тялото. В зависимост от това дали носите чанта, куфарче или раница, поставете я между бедрата, краката ви са разтворени толкова, колкото е широка чантата, и стиснете. Може да комбинирате това със стягане на тазовите мускули.

Петите нагоре
Повдигнете петите, така че да застанете на възглавничките, а не изцяло на пръсти.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още

Фитнес17 СЕПТЕМВРИ 2019

Тренировка за стегнато тяло само с един фитнес уред

Можете да го използвате както във фитнеса, така и у дома

Фитнес02 СЕПТЕМВРИ 2019

Фитнес треньорът в задния ви джоб - инстаграм профилите за упражнения, които трябва да следвате

Съветите на тези инфлуенсъри ще преобразят тялото ви

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване