Здраве & Фитнес : Фитнес05 НОЕМВРИ 2018

Girl On The Go: Режимът на Христиана Парова

Една жена за която спортът е не просто хоби, а начин на живот

Защо Хриси смята, че прясното краве мляко няма място в менюто ни?

Христиана Парова е фитнес инструктор и истинска сензация в социалните мрежи с 85 хиляди последователя в Instagram и 12 хиляди абоната в YouTube канала й.

Впечатлява с перфектно изваяни форми, зад които обаче стоят много часове, прекарани в залата и много ограничения в хранителния й режим. Христиана е превърнала любовта си към спорта в своя работа и към днешна дата изготвя хранителни и фитнес режими на огромната си публика от почитателки.

Какви са тайните за мечтаната фигура на Хриси, може да разберете от блица с нея в рубриката ни Girl On The Go.

Опиши начина си на живот с 3 думи: Динамичен, усмихнат, цветен.

Какви спортове си тренирала през годините и има ли такъв, който все още ти допада? 

Какво ли не: плуване, балет, спортни танци, тенис на корт. Определено няма такъв, който да практикувам в момента, но категорично танците си остават моята страст.

Колко месо е полезно да ядем и защо?

Колко често тренираш и как си почиваш през дните, в които не си в залата? 

Тренирам около 5 пъти в седмицата. Толкова много обичам работата си, че дните, в които не съм в залата, не са ми никак разтоварващи, а напоротив.

Мислиш ли, че тренировките вкъщи са също толкова ефикасни колкото тези в залата? 

Винаги съм била категорична по тази тема !!!  Определено ДА !!!  Стига да тренираш правилно, резултатите могат да бъдат зашеметяващи.

Коя част според теб е най-трудно да се оформи в женското тяло?  

Всяко тяло е строго индивидуално и всяко е предразположено да трупа килограми на определени места повече от други, това важи и за отслабването и за оформянето заопределени зони. И все пак мисля, че най-трудно се оформя и моделира най-големият мускул: дупето.

Ежедневно работиш с много жени на различна възраст и с различни професии. Кое е оправданието, което най-често чуваш затова, че някой не е в добра форма? 

Най-често пропускат тренировка или са похапнали нещо вредно “благодарение”  на стреса (от работа, от семейство).

Сутрешни тренировки за отслабване, следобедни – за мускулна маса

Въпреки че всеки организъм е индивидуален, какво е златното правило, което винаги спазваш когато изготвяш режима на своите клиентки? 

Златното правило е да забраня категорично прясното краве мляко !!!!

Винаги ли си внимавала как се храниш или това се промени от както започна да се занимаваш по-активно със спорт? 

Не спазвам строг режим на хранене, винаги съм смятала, че трябва да “подарявам” на тялото си по малко от всички заобикалящи го вкусотии, но за сметка на това изисквам максимума от него в залата. Така че, може да се каже, че съм намерила своя идеален баланс.

Някога изпробвала ли си твърде драстични диети? 

Не, никога.

През студеното време обикновено похапваме по-тежка и мазна храна. Би ли предложила една здравословна алтернатива на някоя вредна храна (напр. бургер, пържени картофи, торта и т.н.)? 

Хммм, нека да започнем от там, че аз не смятам тези храни за вредни, ако си ги позволяваме веднъж в седмицата. Всичко, дори и полезно, с което се прекалява не влияе добре на организма. Тялото трябва да получава разнообразие в храненето, за да не спира да произвежда важни за храносмилането ензими. Нека има дни и за бургер, дни за пълнозърнеста паста и такива, за салата с киноа.

Какво да ядете късно вечер без да пълнеете?

Една храна, която хората мислят, че е вредна, но всъщност е полезна:

Повлияна от предишния въпрос ще отговоря бургер. Смятам, че хората разбират погрешно идеята за бургера. Ако особенно е домашно приготвен, без никакви вредни добавки съдържащи глутамат, то бургерът е една подходяща храна за обяд.

Ти си млада майка с много динамичен начин на живот. Как успяваш да балансираш отглеждането на детето си с това да поддържаш форма?

Както и преди съм казвала, всичко е много приятно, когато формулираш така представата си в главата. Когато има желание, има и начин. Родих доста млада и сега се радвам да израствам заедно с прекрасния си син и да се учим един на друг на важните неща в живота, който заедно градим.

Като жена, която се храни само с качествена и полезна храна, със сигурност обръщаш внимание и на менюто на сина си. Какви са основните принципи в храненето, на които се опитваш да го научиш?

Първото ми правило е да не го ограничавам от нищо. Второто е да го науча да не прекалява  с количествата на храната, която консумира. Смятам, че това са златните правила за неговата възраст. Аз от доста по-ранна възраст съм го научила да обича всички зелени и полезни храни и определено към ден днешен, той ги предпочита в менюто си.

Навиците, които прецакват метаболизма

Ако не се занимаваше със спорт, какво щеше да е призванието в живота ти?

Преди спорта, аз съм била няколко години брокер на недвижими имоти и опредлено мога да кажа, че също се справях доста добре. Аз намерих себе си в спорта и определено това е моята страст и голяма любов. Няма по-хубаво нещо от това да отиваш всяка сутрин на работа с усмивка и желание. Нямам представа какво друго бих работила с такава любов.

Един съвет към нашите читателки затова как да поддържат форма през есента:

Моят съвет е обичайте се, усихвайте се и най-накрая поставете онова дългоочаквано ново начало. Започнете да тренирате още днес !!!!!

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга