Здраве & Фитнес : Фитнес10 ОКТОМВРИ 2017

Какви упражнения трябва да комбинирате за максимален ефект

Когато тренировката не дава нужния резултат, е време за промяна

Страхотно е да намерите упражненията, които да ви доставят удоволствие, но и да ви карат да се чувствате по-енергични и да ви носят търсените резултати. Всички обаче достигаме определено ниво и трябва да направим нужната промяна.

Експертите съветват да изпробваме нови неща, паралелно с обичайната ни тренировка. Защото тялото се нуждае от нови предизвикателства, за да могат мускулите непрекъснато да се работят, да се развие гъвкавостта и силата и да виждате резултатите, които очаквате. Но кои са най-добрите упражнения за жени, които можем да съчетаем? Ето отговорите на треньора!

Трябва поне месец, за да видите резултат от тренировките

Комбинирайте колоездене с пилатес
Пилатесът подпомага да развиете мускулите, които не тренирате по време на колоезденето. А пилатесът и идеален за увеличаване на силата, бързината, координацията, равновесието и гъвкавостта. Комбинирайки двата вида упражнения ще подсилите важни мускули на торса и краката, но също така ще увеличите обхвата на движенията и ще намалите риска от наранявания.

Стегнете тялото с най-кратките, но ефикасни упражнения

Съчетайте бокс с йога
Ако предпочитате да отпускате с бокс, то може да го съчетаете с йога. Боксът изгражда силата на мускулите, но може да доведе и до схващания във врата и раменете. Йогата в същото време ще помогне да облекчите мускулите в тези зони и ще развие правилната стойка на тялото. Ако не разполагате с време за йога, то може просто да се отдадете на няколкоминутни разтягания след усилената тренировка в залата по бокс.

Комбинирайте джогинг с йога
Независимо дали се стремите да пробягате 5 км или се готвите за маратон, важно е да знаете, че трябва да засилите мускулите на цялото тяло, а не само на краката. Бегачите често правят йога, за да увеличат гъвкавостта си и да облекчат болката в ставите и мускулите, но също така и да ги укрепят и да предотвратят всякакви наранявания. Като правите упражнения за гърдите, гърба, корема и раменете, вие укрепвате торса, който държи цялото тяло и това ви помага да се движите по-бързо по време на джогинг.

Най-добрите упражнения, които стопяват целулита

Комбинирайте HIIT с леки движения
Въпреки, че за повечето високо-интензивни упражнения (HIIT) е характерна бързината, ако прекалите, ще натоварите прекалено ставите си. Затова редувайте бързи движения с такива с по-ниска интензивност. Ако сте във фитнес залата, след като правите бърпи или сте на крос тренажора, заложете на колоездене или гребане с по-ниска скорост. След това е добре да заложите на тренироввка с тежести, като намалите времето за почивка.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.

Фитнес07 ЮНИ 2019

12 вида планк упражнения, които тренират цялото тяло

Може да ги правим навсякъде и по всяко време

Фитнес04 ЮНИ 2019

Кейт Хъдсън в перфектна форма 8 месеца след раждането

Актрисата влезе във форма за отрицателно време