Фитнес10.10.2017

Какви упражнения трябва да комбинирате за максимален ефект

Когато тренировката не дава нужния резултат, е време за промяна

Страхотно е да намерите упражненията, които да ви доставят удоволствие, но и да ви карат да се чувствате по-енергични и да ви носят търсените резултати. Всички обаче достигаме определено ниво и трябва да направим нужната промяна.

Експертите съветват да изпробваме нови неща, паралелно с обичайната ни тренировка. Защото тялото се нуждае от нови предизвикателства, за да могат мускулите непрекъснато да се работят, да се развие гъвкавостта и силата и да виждате резултатите, които очаквате. Но кои са най-добрите упражнения за жени, които можем да съчетаем? Ето отговорите на треньора!

Трябва поне месец, за да видите резултат от тренировките

Комбинирайте колоездене с пилатес
Пилатесът подпомага да развиете мускулите, които не тренирате по време на колоезденето. А пилатесът и идеален за увеличаване на силата, бързината, координацията, равновесието и гъвкавостта. Комбинирайки двата вида упражнения ще подсилите важни мускули на торса и краката, но също така ще увеличите обхвата на движенията и ще намалите риска от наранявания.

Стегнете тялото с най-кратките, но ефикасни упражнения

Съчетайте бокс с йога
Ако предпочитате да отпускате с бокс, то може да го съчетаете с йога. Боксът изгражда силата на мускулите, но може да доведе и до схващания във врата и раменете. Йогата в същото време ще помогне да облекчите мускулите в тези зони и ще развие правилната стойка на тялото. Ако не разполагате с време за йога, то може просто да се отдадете на няколкоминутни разтягания след усилената тренировка в залата по бокс.

Комбинирайте джогинг с йога
Независимо дали се стремите да пробягате 5 км или се готвите за маратон, важно е да знаете, че трябва да засилите мускулите на цялото тяло, а не само на краката. Бегачите често правят йога, за да увеличат гъвкавостта си и да облекчат болката в ставите и мускулите, но също така и да ги укрепят и да предотвратят всякакви наранявания. Като правите упражнения за гърдите, гърба, корема и раменете, вие укрепвате торса, който държи цялото тяло и това ви помага да се движите по-бързо по време на джогинг.

Най-добрите упражнения, които стопяват целулита

Комбинирайте HIIT с леки движения
Въпреки, че за повечето високо-интензивни упражнения (HIIT) е характерна бързината, ако прекалите, ще натоварите прекалено ставите си. Затова редувайте бързи движения с такива с по-ниска интензивност. Ако сте във фитнес залата, след като правите бърпи или сте на крос тренажора, заложете на колоездене или гребане с по-ниска скорост. След това е добре да заложите на тренироввка с тежести, като намалите времето за почивка.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Лесно и полезно е да бъдеш флекситарианец

Този начин на хранене бе обявен за една от трите най-добри диети за 2018 г.

"Heavy metal" детоксът е новата мания в здравословното хранене

Какво представляват тежките метали и защо са опасни, когато се натрупат в организма ни

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Хапвайте куркума за по-бели зъби

И още няколко храни, които ни гарантират блестяща усмивка

Защо постоянно ви се спи?

Лекарите съветват да обърнете внимание на здравето си

Новата диета на Ким Кардашиян

Риалити звездата заложи на стриктен режим след празниците

Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест - изборът зависи от вашето телосложение

Какво трябва да направите преди да започнете диета

Няколко прости правила, които гарантират успех на режима ви

Как кафето с масло ни кара да сваляме килограми

Този сутрешен навик може да убие апетита за часове наред. Научете още:

12 промени в режима, които ще преобразят тялото ни завинаги

Нашият годишен план, който ни гарантира един нов начин на живот

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

5-минутно видео със суперефективни упражнения

3 прости начина да свалим килограми след празниците

Едно от правилата е да намалите въглехидратите, но без да ги изключвате напълно