Най-добрите упражнения, които стопяват целулита

Включете тези шест движения, за да се похвалите с перфектно дупе на плажа

Застанете в разкрачен стоеж. Вземете една гиричка в ръце. Приклекнете с левия крак встрани. Направете 15 повторения. Направете същото и с другия крак.

Застанете в разкрачен стоеж. Вземете по една гиричка във всяка ръка. Започнете да правите напади напред, като изнасяте крака в противоположната му страна. Направете 12 повторения с всеки крак.

Заемете разкрачен стоеж, като краката ви са на по-голяма ширина от тази на раменете. Вземете гиричка в двете си ръце и започнете да клякате, колкото е възможно по-ниско. Направете 20 повторения.

Легнете на пода със свити в коленете крака. Вземете една гира и я поставете на долната част на корема, като я придържате с ръце. Вдигнете дупето от пода и изнесете колкото е възможно по-високо. Задръжте няколко секунди и върнете в изходна позиция. Направете 20 повторения.

Легнете на едната си страна, като се облегнете на лакътя. В другата ръка вземете гиричка и я поставете на бедрото. Започнете да вдигате крак нагоре, като се опитвате да не намаляте съпротивлението, което се получава от тежестта. Направете по 15 повторения с всеки крак.

Заемете изходна позиция в изправен стоеж, със събрани един до друг крака. Вземете по една гиричка във всяка ръка. Започнете да се накланяте с гирите напред, докато изнасяте единия крак назад. Направете 15 повторения и направете същото с другия крак.

Иска ни се да вярваме, че лосионите, с които мажем дупето си по магичен начин ще ни отърват от целулита и няма да е нужно никакво усилие. Да, но това не е съвсем така!

Освен, че трябва да внимаваме много какво ядем и да пием много вода, се налага и да обърнем сериозно внимание на упражненията. Генът, хормоните и лошата циркулация на кръвта играят сериозна роля в появата и упоритостта на т.нар. портокалова кожа.

“Целулитът не е козметичен проблем. Това е проблем на твърде много мазнини и твърде малко мускули”, категоричен е Уейн Уесткот, директор изследователски програми при South Shore YMCA, Куинси, Масачузетс.

Вижте още: Странните терапии против целулит, които всъщност работят

“Докато изграждате мускули, поставяте жизненоважна основа под мазнините, освен това започвате да горите повече калории и постепенно променяте формата на дупето и бедрата, като предотвратявате и премахвате грозните бучки, които са познати като “портокалова кожа”, добавя Уесткот.

Програмата, която ви препоръчваме, е направена от водещия треньор на звездите – Джоуи Гонзалес. Тя включва 6 лесни упражнения с тежести (от 5 кг), които ще ви помогнат бързо да стегнете бедрата и да горите повече калории. Правете по две серии от всяко упражнение. Ето ги и тях:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Фитнес митовете, които пречат на добрата форма

Понякога рано сутрин не е най-доброто време за тренировка

Фитнес11 ОКТОМВРИ 2019

Планк в 5 степени укрепва и извайва корема

От йога инструктора Челси Скот

Фитнес24 СЕПТЕМВРИ 2019

20-минутните тренировки на моделите

+ Бонус една тренировка само 10 минути

Фитнес18 СЕПТЕМВРИ 2019

Как тренират българските фитнес инфлуенсъри?

Как фитнес инфлуенсърите у нас се грижат за фигурата си, какви са любимите им тренировки и още