Най-добрите упражнения, които стопяват целулита

Включете тези шест движения, за да се похвалите с перфектно дупе на плажа

Застанете в разкрачен стоеж. Вземете една гиричка в ръце. Приклекнете с левия крак встрани. Направете 15 повторения. Направете същото и с другия крак.

Застанете в разкрачен стоеж. Вземете по една гиричка във всяка ръка. Започнете да правите напади напред, като изнасяте крака в противоположната му страна. Направете 12 повторения с всеки крак.

Заемете разкрачен стоеж, като краката ви са на по-голяма ширина от тази на раменете. Вземете гиричка в двете си ръце и започнете да клякате, колкото е възможно по-ниско. Направете 20 повторения.

Легнете на пода със свити в коленете крака. Вземете една гира и я поставете на долната част на корема, като я придържате с ръце. Вдигнете дупето от пода и изнесете колкото е възможно по-високо. Задръжте няколко секунди и върнете в изходна позиция. Направете 20 повторения.

Легнете на едната си страна, като се облегнете на лакътя. В другата ръка вземете гиричка и я поставете на бедрото. Започнете да вдигате крак нагоре, като се опитвате да не намаляте съпротивлението, което се получава от тежестта. Направете по 15 повторения с всеки крак.

Заемете изходна позиция в изправен стоеж, със събрани един до друг крака. Вземете по една гиричка във всяка ръка. Започнете да се накланяте с гирите напред, докато изнасяте единия крак назад. Направете 15 повторения и направете същото с другия крак.

Иска ни се да вярваме, че лосионите, с които мажем дупето си по магичен начин ще ни отърват от целулита и няма да е нужно никакво усилие. Да, но това не е съвсем така!

Освен, че трябва да внимаваме много какво ядем и да пием много вода, се налага и да обърнем сериозно внимание на упражненията. Генът, хормоните и лошата циркулация на кръвта играят сериозна роля в появата и упоритостта на т.нар. портокалова кожа.

“Целулитът не е козметичен проблем. Това е проблем на твърде много мазнини и твърде малко мускули”, категоричен е Уейн Уесткот, директор изследователски програми при South Shore YMCA, Куинси, Масачузетс.

Вижте още: Странните терапии против целулит, които всъщност работят

“Докато изграждате мускули, поставяте жизненоважна основа под мазнините, освен това започвате да горите повече калории и постепенно променяте формата на дупето и бедрата, като предотвратявате и премахвате грозните бучки, които са познати като “портокалова кожа”, добавя Уесткот.

Програмата, която ви препоръчваме, е направена от водещия треньор на звездите – Джоуи Гонзалес. Тя включва 6 лесни упражнения с тежести (от 5 кг), които ще ви помогнат бързо да стегнете бедрата и да горите повече калории. Правете по две серии от всяко упражнение. Ето ги и тях:

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес тенденциите през 2020
Фитнес01 ОКТОМВРИ 2020

Пилатес тренировка за по-стегнато тяло и по-добра стойка

Раздвижвания за не повече от 25 минути на ден са напълно достатъчни да постигнем желаните резултати

Тяло като на балерина с тренировка за 15 минути
Фитнес25 СЕПТЕМВРИ 2020

Тяло като на балерина с тренировка за 15 минути

Пресъздаваме ефекта от тренировките на балерините у дома

10-минутна тренировка убиец на мазнини и калории
Фитнес16 СЕПТЕМВРИ 2020

10-минутна тренировка убиец на мазнини и калории

Високо интензивна тренировка за енергичен старт на деня

Нова порция упражнения за стягане на цялото тяло от Instagram
Фитнес14 СЕПТЕМВРИ 2020

Нова порция упражнения за стягане на цялото тяло от Instagram

Няколко по-рядко срещани предложения за следващата ви тренировка