Здраве & Фитнес : Фитнес16 ОКТОМВРИ 2018

Фитнес вторник: Започнете с тренировката още в леглото

Дори може да си останете по пижама за тези лесни упражнения

Раздялата с леглото сутрин е трудна, но с тази тренировка дори не се налага да ставате от него

Сутрин обикновено имаме твърде много задачи и твърде малко време, за да стигнем до залата. А в края на деня, имаме време, но не и сили.

Упражнения за корем, които можете да правите в леглото

Предлагаме ви няколко много лесни, бързи и ефикасни упражнения, които може да изпълнявате още докато се излежавате в леглото. Отделете 15-20 минути, за да събудите тялото си и да заредите организма си с енергия за целия ден. С тази тренировка работите върху цялото тяло, като акцентът е най-вече върху бедрата и долната част на корема, която е най-предразположена към натрупване на мазнини.

Фитнес вторник: Упражнения у дома с хавлиени кърпи

Необходима ви е упората на стената над леглото, както и 3-4 възглавници. А най-хубавата новина е, че дори не се налага да се преобличате в спортен екип – може да правите тренировката, облечени в удобната си пижама. 

Ето ги и упражненията: 

View this post on Instagram

Pilates workout 🙌🏻 by @pilates.etiler

A post shared by Home Workouts For You (@home.exercises) on

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда

Фитнес25 МАРТ 2020

Изгаряме 500 калории за 45 минути с баре тренировката

За минимално време изгорете множество калории

Фитнес24 МАРТ 2020

30-секундните тренировки, които лекарите препоръчват да правим

Няма как да се извините, че нямате достатъно време