Здраве & Фитнес : Фитнес30 ОКТОМВРИ 2018

Фитнес вторник: 5 упражнения с… метла

Една много лесна, ефикасна и креативна тренировка у дома

Имате ли желание да тренирате, винаги ще намерите начин или в случая: “уред”

Тренировката у дома е предпочитана от по-голямата част от дамите, тъй като спестява много време, пари и може да се изпълнява по всяко време и в почти всяко помещение.

Тази седмица ви предлагаме да изпробвате едни много интересни и същевременно достатъчно натоварващи упражнения, които наблягат над проблемните зони на ръцете, талията и корема. 

Упражненията на Дженифър Гарнър за оформени ръце

За изпълнението на тези 5 упражнения ще ви е необходима само една… метла. Ако идеята не ви допада, винаги може да замените метлата с дълъг прът. Идеята на метлата е да държите ръцете си изправени и статични, като същевременно натоварвате мускулните групи на корема, талията и бедрата.

Не забравяйте да разгреете добре преди и след тренировката, и най-вече да се забавлявате с тези 5 оригинални упражнения. Ето и как да ги изпълните:

Ако случайно сте пропуснали тренировката от миналата седмица: 

Фитнес вторник: 4 упражнения… с тиква

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес25 ЮНИ 2019

Тренировките на Кейт Бекинсейл не са от най-типичните

... понякога звездата тренира с коза на гърба си, понякога пък си носи тоалетна чиния във фитнеса

Фитнес20 ЮНИ 2019

Най-доброто упражнение с тежести за повдигнато дупе

Инструкторът на Ким Кардашиян споделя

Фитнес18 ЮНИ 2019

Наръчник за тренировките навън през лятото

Ако хубавото време ви изкушава за една добра тренировка, вижте какво трябва да знаете преди това

Фитнес11 ЮНИ 2019

Срамувам се да тренирам във фитнес салон - какво да правя?

Проучване показва, че 65% от жените избягват да тренират във фитнес салони, защото се страхуват да не ги обсъждат.