Здраве & Фитнес : Фитнес30 ОКТОМВРИ 2018

Фитнес вторник: 5 упражнения с… метла

Една много лесна, ефикасна и креативна тренировка у дома

Имате ли желание да тренирате, винаги ще намерите начин или в случая: “уред”

Тренировката у дома е предпочитана от по-голямата част от дамите, тъй като спестява много време, пари и може да се изпълнява по всяко време и в почти всяко помещение.

Тази седмица ви предлагаме да изпробвате едни много интересни и същевременно достатъчно натоварващи упражнения, които наблягат над проблемните зони на ръцете, талията и корема. 

Упражненията на Дженифър Гарнър за оформени ръце

За изпълнението на тези 5 упражнения ще ви е необходима само една… метла. Ако идеята не ви допада, винаги може да замените метлата с дълъг прът. Идеята на метлата е да държите ръцете си изправени и статични, като същевременно натоварвате мускулните групи на корема, талията и бедрата.

Не забравяйте да разгреете добре преди и след тренировката, и най-вече да се забавлявате с тези 5 оригинални упражнения. Ето и как да ги изпълните:

Ако случайно сте пропуснали тренировката от миналата седмица: 

Фитнес вторник: 4 упражнения… с тиква

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес15 АВГУСТ 2019

Тренировки без тежести за дупе и крака от фитнес инфлуенсърите

Всяка една от тях можете да направите навсякъде и не изискват никакво оборудване

Фитнес12 АВГУСТ 2019

Бути йога - забавният начин да отслабваме

Не, името не идва от думата "booty"

Фитнес02 АВГУСТ 2019

Инста-вдъхновение за по-тънка талия

Избрахме няколко много добри комплекса с упражнения, които се изпълняват в домашни условия

Фитнес31 ЮЛИ 2019

Кардио тренировките, които не изискват уреди

И са по-добри от джогинга