7 тайни за тяло като на супермодел

Споделя ги личният треньор на някои от тях

7 тайни за тяло като на супермодел

Когато се заемете с тренировка, трябва да се запитате какво всъщност искате да постигнете?

Дали искате да имате добре оформени мускули или просто искате да се чувствате тонизирани? А може би искате само да отслабнете? След като си изясните към  какво се стремите, много лесно ще намерите и режима, който ще ви отведе до резултатите. Ако обаче искате просто да изглеждате като супермодел, подгответе се за много тренировки и дисциплина.

Ако спортуването не ви е чуждо, може и да постигнете форми, доближаващи се макисмално до тези на супермодел. Трябва да направите някои важни промени в тренировката ви. Личният треньор на много от световноизвестните модели Рикардо Рискала споделя какви са те.

Без тежести

Използвайте само собственото си тяло. Клякане и напъди са най-добрите упражнения за оформяне на дупе и бедра, особено, ако нямате време да тренирате.

Повторения

Всяко упражнение повтаряйте в продължение на 10 минути. Например клякане – не спирайте за около 10 минути. Това тонизира тялото, без да създава излишни обеми в него.

Експресно влизане във форма за плажа

Бързина

Забавете и повторете всяко упражнение колкото можете, за да насочите и ангажирате всеки мускул максимално ефективно.

7 тайни за тяло като на супермодел

Интензивност

Тренировките с висока интензивност скоро ще изчезнат, тъй като те по-лесно водят до трупане на излишна мускулна маса. Опитайте се да тренирате с ниска интензивност.

Почивка

Важно е един ден от седмицата да не правите никакви упражнения. И се постарайте да спите минимум по 8 часа на денонощие.

Разтягайте

Важно е да разтягате мускулите си преди, по време на и след тренировка. Само така ще предотвратите травми, но и е „издължите“ мускулите си и ще постигнете по-добра стойка на тялото.

Студено

След всяка тренировка се постарайте да си вземете студен душ – това укрепва имунитета ви и тонизира кожата.

Как да останем във форма с напредването на годините

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Стягане в областта на ръцете с тренировки от 5, 10 или 15 минути
Фитнес23 ФЕВРУАРИ 2021

Стягане в областта на ръцете с тренировки от 5, 10 или 15 минути

Вмъкнете бързата тренировка по всяко време на деня

Не яжте това след тренировка
Фитнес19 ФЕВРУАРИ 2021

Само с две упражнения тренираме цялото тяло

Допълнителен бонус -  можем да ги правим навсякъде 

3 вида баре тренировки у дома + 3 закона на добрата фигура от професионална танцьорка
Фитнес17 ФЕВРУАРИ 2021

3 вида баре тренировки у дома + 3 закона на добрата фигура от професионална танцьорка

Какво ни учи инстаграм профилът а на една професионална танцьорка?

5 минути упражнения за стегнат корем от треньора на звездите
Фитнес11 ФЕВРУАРИ 2021

5 минути упражнения за стегнат корем от треньора на звездите

Тялото за лятото се прави през зимата. Вие започнахте ли?