Здраве & Фитнес : Фитнес08 СЕПТЕМВРИ 2017

30-секундни упражнения извайват цялото тяло

Правете следната тренировка поне няколко пъти седмично!

От клекнала позиция, сложете ръцете на пода. Скочете назад, опиайки се на тях и направете лицева опора. Върнете се отново в начална позиция и след това се изправете.

Заемете позиция за лицева опора с доближени един до друг крака. От тази поза, скочете в разкрач и върнете отново в начална позиция.

С крака в широк разкрач клекнете, докато бедрата не станат почти успоредни на земята. От тази позиция скочете нагоре и отново клекнете. Това е едно повторение.

Направете лицева опора, след което извъртете тялото на една страна с ръка във въздуха. Върнете в начална позиция и усучете тялото на другата страна с противоположната ръка във въздуха.

Започнете да тичате на място, като вдигате колкото е възможно по-високо коляното. Задръжте така около 30 секунди.

Заемете позиция за лицева опора с прави ръце на ширината на раменете. Сгънете към гърдите десния крак и върнете в изходна позиция. Повторете и с левия крак.

Сложете някакъв предмет и започнете да скачате около него. Веднъж вляво, а след това вдясно. Опитайте се да правите скоковете възможно най-бързо, за около 30 секунди.

Легнете на пода със сгънати в коленете крака. Повдигнете дупето нагоре, задръжте във въздуха за няколко секунди и върнете в изходна позиция. Направете няколко повторения за около 30 секунди.

Ако търсите бърз и ефективен начин да свалите излишните килограми и да влезете във форма за отрицателно време, може да заложите на кръговата тренировка, при която всяко упражнение трае само 30 секунди.

Тайната тук се крие при правилното съчетаване на упражненията, като по този начин се постигат страхотни резултати и то за съвсем кратък период от време. При кръговата тренировка се изпълняват поредица от движения — обикновено между 6 и 10, които натоварват всички мускулни групи.

Забравете плановете, когато тренирате

Фитнес гуруто Дженифър Форестър съветва да правите следните упражнения за около 30 секунди. Като направите всички примери, почивате две минути и ги повтаряте още два пъти. Цялата тренировка ще ви отнеме около 30 минути. Ако я правите поне няколко пъти седмично, съвсем скоро ще забележите удивителни резултати.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес28 ЯНУАРИ 2020

Тренировка за стегнат корем с един "уред" - възглавница

Със сигурност имате всичко нужно за тази тренировка, така че не се приемат извинения

Фитнес24 ЯНУАРИ 2020

10 варианта планкове, по-ефективни от оригиналното упражнение

Обратен планк е любимият ни вариант на популярното движение

Фитнес20 ЯНУАРИ 2020

15 минути и един стол - само това е нужно за една добра тренировка

Тренировка, подходяща за всички дами с малко време... и с поне един стол вкъщи.

Фитнес16 ЯНУАРИ 2020

Как да отслабнем в областта на бедрата

Стягащи упражнения и много кардио са печелившата комбинация