Закусвайте, за да сте слаби

7 грешки в сутрешното хранене ви пречат да свалите килограми

Признайте си, закусвате ли или спестявате това хранене за деня?

То е най-важното, но има някои грешки, които повечето хора допускат и това им пречи да отслабнат. Вижте кои са те.

1.Не закусвате

Закуската е основното хранене, което влияе върху метаболизма през целия ден. Затова е задължително и дори трябва да консумирате повече калории в сравнение с обяда и вечерята: така събуждате метаболизма и имате повече енергия за деня.

2. Почивате след закуска

Често срещана грешка е липсата на активност след хранене. Ако сте хапнали, значи трябва да изразходите енергията. Обилната закуска, последвана от лежане на дивана, е най-краткият път към натрупване на излишни килограми.

3. Набързо приготвена каша

Класическата спортна закуска е овесена каша с вода: тези въглехидрати ще ви помогнат да бъдете пълноценни и енергични поне в следващите 4 часа. Не забравяйте обаче, че правилно приготвената овесена каша изисква повече време – трябва да я варите в продължение на 15 минути, а не да я заливате с кипяща вода. В люспите на овеса се съдържат най-много калории. Ако ви е писнало от овес, заменете го с ечемик или гречка.

4 важни момента във всяка успешна диета

4. Мазнини + бързи въглехидрати

Най-опасната комбинация за фигурата ни е от мазнините и бързите въглехидрати. Когато хапвате сандвич от бял хляб с парче сирене или тестена закуска от бяло брашно, в организма се произвежда инсулин. Това е причината мазнините да преминават в подкожна мастна тъкан – директно си трупате килограми и излишни сантиметри.

5. Оставяте калориите за вечеря

Ако прекалявате с калориите вечер, няма нужда да спестявате филийката с кафе сутрин. Това е порочен кръг: ако не получите порция енергия и калории сутрин на закуска, тялото ви ще си ги търси за вечеря.

6. Пренебрегвате мазнините

Трябва да заобичате думата „мазнини“. Правилните полиненаситени мазнини се съдържат в ядките, в зехтина, в жълтъците и в растителните млечни продукти -те са необходими за правилния метаболизъм. Ако не си ги осигурите сутрин със закуската, вечерта ще се поддавате на изкушенията за сладко и въглехидрати.

7. Преяждате

Ако изяждате голямо количество храна заедно хранене, това затруднява метаболизма. Организмът дълго преработва закуската, а така рискувате да разширите стомаха си.

Бързи закуски за възстановяване след тренировка

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава