4 важни момента във всяка успешна диета

Експертите съветват да не мислите за диетата… като за диета!

Когато започвате диета, не мислете за нея като за нещо, което трябва да изтърпите 1-2 месеца.

Спазвайте тези четири правила, за да има диетата ви успех – това означава да свалите килограми, без да навредите на организма си.

1. Забравете понятието “диета”
Целта ви трябва да бъде плавна промяна в навиците на хранене. Преминете към здравословен режим, към който да се придържате по принцип, вместо да се изтезавате с глад, стискайки зъби и чакайки диетата да приключи, за да се върнете пак към мазното и сладкото.

2. Вземете мерки срещу стреса
Прекомерното ежедневно напрежение е сериозен фактор за напълняването. Изумително голям брой хора с наднормено тегло преяждат от стрес и от там идва проблемът им. Така че когато осъзнаете, че се нуждаете от отслабване, вземете сериозни мерки за това да се разтоварвате психически. Правете лека гимнастика, разхождайте се сред природата, виждайте се по-често с приятели, четете.

3. Не излизайте на пазар без списък
Придържайте се към предварителен план, когато отивате в супермаркета. Вземете месо, зеленчуци, сирене, кисело мляко, пълнозърнести продукти, много плодове и зеленчуци и подминете щандовете с вредни пакетирани храни. И никога не пазарувайте гладни.

4. Недейте да се теглите всеки ден
Вманичаването по това какво показва кантарът е абсолютно ненужно. Теглото ни варира в рамките на едно денонощие, освен това може да сваляме на тегло от загуба на вода или мускулна маса. Следете за това как се усещате в тялото си, имате ли енергия, увеличава ли се мускулният ви тонус, как ви стоят дрехите. Това са много по-важни показатели от числото на кантара.

Най-добрият начин да отслабнем за лятото

Добрите навици на семейство Мидълтън

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ЮНИ 2019

4 най-важни правила, които ще ни помогнат да ядем по-малко

Така няма да пълнеем, но и никога няма да гладуваме

Диети13 ЮНИ 2019

Да избегнем капаните при избора на зърнена закуска

Знаехте ли, че някои от тези "здравословни" закуски съдържат над 20% мазнини?

Диети06 ЮНИ 2019

Как да останем слаби и по време на ваканцията

Според изследванията средностатистическият човек трупа между 1 и 2 килограма по време на почивка