Бързи закуски за възстановяване след тренировка

Фитнес гуруто Емили Скай ни предлага кисело мляко с плодове, ядки или оризов сладкиш

След тежка тренировка, тялото ви ще се нуждае от течности и протеини, за да може да се възстанови по-бързо и да намалите болезнеността на мускулите.

Моделът Емили Скай е австралийски експерт по здраве и фитнес, а благодарение на нейните онлайн програми за спорт и диета във Facebook и Instagram, са помогнали на стотици жени да постигнат мечтата си и да се сдобият с перфектното тяло.

Именно тя дава няколко примера за вкусни и лесни за правене закуски, които бързо ще се превърнат в любимите ви неща за бърз енергиен тласък и протеинов хит. Ето какво казва Емили:

Осъзнатото ядене е новата модерна “диета”

Протеинов шейк

Може да използвате всеки добър протеин на прах и към него да добавите бадемово или кокосово мляко, вода, плодове или банани. Ако искате да сте съвсем диетични, просто добавете просто добавяне на вода.

Плодове и кисело мляко

Любимото ни натурално кисело мляко в комбинация с плодове като боровинки и ягоди и и ленено брашно е идеалното средство да дадете допълнителен тласък на тялото.

Варено яйце с хумус

Яйцата са голям източник на протеини, а когато се нарежат на половина и се намажат с малко количество хумус, те стават страхотна вкусна закуска.

Защо миньончетата отслабват по-трудно?

Сладкиш с оризовки

Лесно може да си направите торта с оризовки, като ги залепите с масло от ядки като бадеми или кашу. Поръсете с малко канела и добавете банани, нарязани на филийки.

Ако искате солен вариант, може просто да добавите различни зеленчуци, според вкуса и малко риба тон.

Експресно влизане във форма за плажа

Ядки и семена

Бадеми, кашу, орехи, слънчогледово семе, тиквени семки – разбъркайте ги и може да си хапнете от тях една шепа. Те ще ви накарат да се чувствате заситени и удовлетворени.

Вода!

Най-простото и най-важно от всички… пийте много вода, за да запълните течностите, които сте загубили по време на тренировка, както и да запазите мускулите здрари, а тялото хидратирано!

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда здравословното меню през есента?

Бърз гайд за здравословно хранене през новия сезон

Диети17 СЕПТЕМВРИ 2019

"Здравословните храни", които тайно са по-вредни и от понички

Кое ви се яде повече - донъти или мюсли? Разликата между двете се оказва не чак толкова голяма

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата