Здраве & Фитнес : Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Не се насилвайте да спазвате диети, които знаете, че не съвпадат с начина ви на живот, правете си често почивки и не бройте калории.

Колкото и диети да изпробвате, никоя няма да успее да ви помогне, ако не можете да я спазвате стриктно. Затова подбрахме няколко ценни съвета, които могат да ви помогнат следващия път, когато започнете да спазвате някой режим.

Изберете диета, която подхожда на начина ви на живот

Още преди да започнете с диетата, да я подберете така, че да подхожда на вашето ежедневие и хранителните ви навици.

Ако сте избрали да следвате диетата, която ограничава часовете, в които можете да се хранете, а точно тогава пък сте на работа, ще ви бъде трудно да сте стриктни в поддържането й. По същия начин, ако трябва винаги предварително да приготвяте храната си, а вкъщи никога нямате време за това, пак няма да успеете да се справите особено добре с режима.

Същевременно ви съветваме да опитате да намерите диета, която включва поне част от любимите ви храни, така че да не ви тежи толкова ограничението.

Не мерете всеки грам храна

Често когато сме на диета, внимаваме с всяка калория в повече и с това се обсебваме до такава степен, че режимът бързо се превръща в нездравословен. Или пък стигаме до другата крайност, че се демотивираме, когато се налага всяка хапка да бъде строго премерена.

Вместо това можете само в началото на диетата да измервате храните, за да имате по-ясна представа как изглежда определеното количество от всеки продукт. След това измервайте храната си на око, което силно ще улесни процеса.

Правете си почивки

Има причина защо т.нар. cheat days станаха толкова популярни. Когато си даваме почивка от диетата, особено когато тя е продължителна, успяваме да събудим тялото си и да забързаме метаболизма си.

Според проучвания, наблюдаващи две групи хора, които са спазвали 16-седмичната диета, тези, които са си направили две почивки за по 14 дни, са отслабнали с до 7,7 килограма повече от другите.

Отбелязвайте си прогреса

И под това нямаме предвид, всеки ден да се мерите на кантара и да записвате с колко грама сте променили теглото си. Точно обратното – този подход може да създаде вредни навици. Вместо това ви съветваме да си отбелязвате в календара кои дни сте успели да спазите правилно диетата си, в кои дни сте тренирали и в кои само сте си починали.

Диетата “Оптавия” съветва да се грижим за психическото си здраве, за да сме слаби

Така ще виждате визуалните резултати, без да се налага да следите зорко промените в тялото си и да се притеснявате, когато не виждате бедрата си да стават по-слаби.

Помощ от приятел

Когато споделите целите си с най-големия клюкар, който постоянно ви пита какво се случва с вас, ще трябва да изпълните целта си, за да не изглеждате зле пред него. Това е съвет за живота, който може би сте чули от автора на книги за самоусъвършенстване Тони Робинс. Но пък защо не приложим същата практика и в диетите си? Така ще черпите мотивация от идеята, че не искате да признаете провала си.

На същия принцип можете просто да започнете диетата си с някой приятел, с който заедно ще се мотивирате и ще следите другия да не се отказва.

Пилатес за изгаряне на мазнините по бедрата

Полезните храни, които не е добре да ядем вечер

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети31 МАРТ 2020

Лимон в кафето - работи ли новият начин за отслабване?

Да, звучи като много необичайна комбинация, но струва ли си да я пробваме?

Диети30 МАРТ 2020

Как да oвладеем емоционалното хранене по време на карантина

Дръжте храната далеч от работното място и си водете дневник

Диети24 МАРТ 2020

4 страхотни идеи за здравословни мъфини

Опитайте тези нискокалорични закуски с овесени ядки, банани, яйца и сладки картофи

Диети12 МАРТ 2020

Кортни Кардашиян поддържа 48 кг с периодично гладуване

Периодите на глад помагат на организма да се разтовари и намаляват общия седмичен прием на калории