Здраве & Фитнес : Диети02 ОКТОМВРИ 2019

Умни начини за пестене на калории

Влезте във форма без строги и лишаващи диети

Сосовете към салатите съдържат много консерванти, мазнини и дори захар. Те им придават вкус, но са калорийна бомба. Вместо това се придържайте към няколко капки зехтин и малко сол, или опитайте да я подправите с пресен сок от лимон и настърган пармезан.

Направете си здравословен чипс. Нарежететиквички, моркови, картофи на филии. Поставете ги в тава, покрита с хартия за печене тава. Залейте ги с малко зехтин и ги изпечете. За повече вкус и аромат ги поръсете с копър, накълцан чесън или розмарин.

Киселото мляко е здравословна храна и може да се яде с плодове или овесени ядки. Не го бъркайте с подсладените плодови млека и йогурт, в които има много захар. Вместо това си купувайте класическо мляко, към което може да добавите мед или лъжица конфитюр.

Ако сте любители на сладкото, не е нужно да се отказвате напълно от него, заради борбата с калориите. Можете да ядете по малко до обяд, а ако все пак след вечеря не можете без десерт, 1-2 парчета черен шоколад ще свършат работа.

Направете си истински пир за окото и му се насладете. Когато сме гладни трупаме много храна, защото дори погледа ни е лаком. Затова изберете пъстра храна: голяма купа салата с много зеленчуци, или цветни плодове, нарязани на кубчета за десерт.

Ако драстичните режими, в които се яде само зелена салата и краставици, не ви блазнят, тези няколко съвета за пестене на калории със сигурност ще са ви от полза.

Вместо да гладувате, просто трябва да внимавате какво точно ядете и колко калории се съдържат в него. Избягвайте прекалено многото въглехидрати, особено след обяд, намалете захарта и мазнините, и опитайте да тренирате поне по 10 минути на ден.

Останалите съвети за добра форма и хитри начини да намалите калориите ще видите в галерията.

Не пробвайте тези диети! Това са петте най-вредни режими за хранене

Гладът към тези храни издава, че нещо не е наред с тялото ни

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети14 ОКТОМВРИ 2019

Отслабване с интервален прием на въглехидрати

Този режим редува висок с ограничен прием на въглехидрати, в зависимост от активността ни през деня

Диети13 ОКТОМВРИ 2019

Безглутеновата диета подобрява секса

Интересно проучване ни дава съвет как да подобрим здравето и сексуалния си живот

Диети11 ОКТОМВРИ 2019

4 детокс храни, които да включим в ежедневното си меню

Те ще подобрят резултатите от диетата и ще подсилят имунната ви система