Как да се справим с подуването за 24 часа

Или най-бързият начин да създадем ефект на плоско коремче

Чувстваш ли се по-гладна след смяната на времето?

Тревога – 24 часа до събитие, за което трябва да изглеждате повече от перфектно. Как да се справите с подуването за това време?

Независимо дали утре ви чака плаж или просто излизане с приятелки, на което сте си намислили да сложите рокля по тялото, искате да изглеждате перфектно… и имате малко време да го постигнете. Досадното подуване, разбира се, никак не помага, затова трябва да се отървем от него възможно най-бързо. Отделете си следващите 24 часа да направите тези няколко неща и накрая ще изглеждате значително по-слаба.

Тренирайте

На предишния ден се опитайте да си отделите време за кратка тренировка от 30-40 минути. Когато сте физически активни, тялото ви отделя всички токсични вещества и това моментално намаля подуването.

Как да се справим с подуването за 24 часа

Повече течности

И отново водата трябва да се превърне в най-добрия ви приятел – само с много течности можете да се отървете от водата, която задържате по тялото си. Ако искате да разнообразите, може да пробвате със сода без захар, защото тя също помага за подуването.

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Хапвайте по малко по-често

Малките порции храна на 3 часа са по-добрият вариант, когато търсите да се освободите от излишното подуване. Но оставете последното за по-рано. Най-добре е 3-4 часа преди времето за сън да не хапвате нищо.

Как да се справим с подуването за 24 часа

Без алкохол

За съжаление, алкохолът ни кара да задържаме повече течности в тялото си, което всъщност е причината за подуването. Така че трябва да се откажем от него поне до момента на събитието.

Ето и един чийт шийт от нас какви храни да избягвате:

  1. Бобовите култури
  2. Броколи и карфиол
  3. Млечни продукти
  4. Сол и пикантни подправки
  5. Мазни храни и пържено

А това са храните, които ще ви помогнат да се справите с досадното подуване:

  1. Диня и пъпеш
  2. Мента
  3. Джинджифил
  4. Чисто месо
  5. Продукти с много фибри – овесени ядки, пълнозърнести култури, ядки, чия, боровинки, ябълки, банани

Канела в кафето стимулира паметта

Естествени начини да намалите апетита си

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Правилата за диетата на почивка
Диети12 АВГУСТ 2020

Правилата за диетата на почивка

Правете тези неща на ваканцията, за да не се върнете вкъщи с повече килограми от нужното

Петте най-вредни режими за хранене
Диети07 АВГУСТ 2020

Петте най-вредни режими за хранене

Чували сме за всякакви диети, но тези са най-опасните

Шест грешки, които ни карат да загубим желание да тренираме
Диети30 ЮЛИ 2020

Шест грешки, които ни карат да загубим желание да тренираме

Какво ни спира да имаме красива фигура и как да се преборим с проблемите

Ева Лонгория има най-красивия кавалер
Диети27 ЮЛИ 2020

Диетата на Ева Лонгория

Акстрисата разкрива какво е обичайното й ежедневно меню