Как да се справим с подуването за 24 часа

Или най-бързият начин да се сдобием с плоско коремче

Тревога – 24 часа до събитие, за което трябва да изглеждате повече от перфектно. Как да се справите с подуването за това време?

Независимо дали утре ви чака сватба, плаж или просто излизане с приятелки, на което сте си намислили да сложите рокля по тялото, искате да изглеждате перфектно… и имате малко време да го постигнете. Досадното подуване, разбира се, никак не помага, затова трябва да се оттървем от него възможно най-бързо. Отделете си следващите 24 часа да направите тези няколко неща и накрая ще изглеждате значително по-слаба.

Тренирайте

В деня преди събитието се опитайте да си отделите време за кратка тренировка от 30-40 минути. Когато сте физически активни, тялото ви отделя всички токсични вещества и това моментално намаля подуването.

Повече течности

И отново водата трябва да се превърне в най-добрия ви приятел – само с много течности можете да се оттървете от водата, която задържате по тялото си. Ако искате да разнообразите, може да пробвате със сода без захар, защото тя също помага за подуването.

Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Хапвайте по малко по-често

Малките порции храна на 3 часа са по-добрият вариант, когато търсите да се освободите от излишното подуване. Но оставете последното за по-рано. Най-добре е 3-4 часа преди времето за сън да не хапвате нищо.

Без алкохол

За съжаление, алкохолът ни кара да задържаме повече течности в тялото си, което всъщност е причината за подуването. Така че трябва да се откажем от него поне до момента на събитието.

Ето и един чийт шийт от нас какви храни да избягвате:

  1. Бобовите култури
  2. Броколи и карфиол
  3. Млечни продукти
  4. Сол и пикантни подправки
  5. Мазни храни и пържено

А това са храните, които ще ви помогнат да се справите с досадното подуване:

  1. Диня и пъпеш
  2. Мента
  3. Джинджифил
  4. Чисто месо
  5. Продукти с много фибри – овесени ядки, пълнозърнести култури, ядки, чия, боровинки, ябълки, банани

Канела в кафето стимулира паметта

Естествени начини да намалите апетита си

Фитнес тенденциите тази година

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: