Защо трупаме мазнини в точно определени зони на тялото

Имате нужда от различен подход в отслабването, според това къде пълнеете най-много

Докато някои жени пълнеят най-бързо на корем, на други всеки допълнителен грам се лепва първо на дупето и бедрата. Защо е така? Как да подходим в зависимост от това кои са проблемните ни зони?

1. Ако пълнеете предимно в горната част на тялото

Жените с по-едър бюст, корем и ръце вероятно водят заседнал начин на живот. Консумираните калориии са повече от тези, които тялото изразходва в рамките на денонощието.

Какво да направите? 

– Правете кардио упражнения. Имате нужда от минимум 30 минути на ден, като в това влизат бързото ходене, изкачването на стълби, леката, но енергична гимнастика.
– Намалете сладкото, газираните напитки и белия хляб. Имате нужда от по-нискокалорична, но питателна храна като риба и салати.

2. Ако пълнеете в долната част на корема

Коремните мазнини често се натрупват в резултат на стресови състояния, постоянна тревожност, депресия.

Какво да направите?

– Погрижете се за нервната си система. Намерете достъпни начини да разпускате, отдавайте се на малки релаксиращи ритуали всеки ден. Спете повече и общувайте с хора, които забелязвате, че ви действат успокояващо и ви дават кураж.
– Пийте топъл зелен чай, за да ускорите метаболизма си.

3. Ако имате пълни бедра и ханш

Виновник за този вид напълняване е глутенът.

Какво да направите?

– Ограничете храните, съдържащи глутен. Спазвайте режим в продължение на няколко седмици и вижте как ще се отрази на фигурата ви.
– Правете специални упражнения, които да изваят областта на дупето и бедрата. Освен това, ходете повече пеша и изкачвайте стълбите при всяка възможност.

4. Ако пълнеете на корем и в областта на гърба

Липсата на достатъчно физическа активност и стресът са виновниците за вашия проблем.

Какво да направите?

– Започнете да спите повече. Недостигът на сън вреди на хормоналния баланс в организма и в резултат на тези промени тялото ви може да започне да трупа мазнини.
– Движете се повече.
– Включете в менюто си повече богати на фибри храни. Яжте пълнозърнест хляб и зеленчуци – фибрите ни засищат по-бързо и освен това пречат на тялото да абсорбира всички мазнини, които сме приели с храната.

5. Ако сте слаби, но с тлъстини в областта на корема

Този тип напълняване е типично за хората, които прекаляват с алкохола. Калориите, които се съдържат в него, често се лепват под формата на мазнини именно около талията.

Какво да направите?

– Намалете употребата на алкохол или изцяло се откажете от този вреден навик. Освен че крие куп рискове за здравето, той е пагубен за красотата.
– Разпределете храната си на повече, но по-малки порции. Така няма да издувате корема си, преяждайки. И съшевременно ще се радвате на по-добър метаболизъм.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 АВГУСТ 2019

Жените пълнеят на корем от алкохол и липса на протеини

Променете начина си на живот, за да се радвате на изваяна фигура. Ето как да го направите

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате