Здраве & Фитнес : Диети24 ОКТОМВРИ 2019

Диетолозите съветват да пием кафето си с протеин на прах

Комбинацията се оказва лесен начин да забързаме отслабването си

Диетолози откриха, че комбинацията от кафе и протеин е особено подходяща за хората, които се опитват да свалят излишните килограми.

Всъщност дори препоръчват да консумираме по този начин кафето си, преди закуската. Така още в началото на деня си набавяме нужната доза протеин, което според множество проучвания значително намаля чувството ни за глад по-късно през деня.

Това са страхотни новини за хората, които не обичат да закусват, веднага след ставането, и за тези, които тренират рано сутрин. Най-добрият вариант е, ако първо изпием кафето си с протеин, после тренираме, а 30 минути по-късно хапнем закуска, в която да се съдържа значително количество въглехидрати и протеини.

Всъщност според диетолозите комбинацията между кафе и протеин има т.нар. анаболен ефект. Но не бързайте да се стряскате от името – това означава просто, че по-лесно тялото ви ще се възстановява от натоварвания и едновременно с това ще сте заредени с много енергия.

Някои добавят и масло или ги, за допълнителен източник на енергия и нутриенти, но ако целта ви е да отслабнете, ви препоръчваме да пропуснете тази съставка. Вместо това просто разбъркайте кафето с протеина, като внимавате да не е твърде горещо, защото това ще направи сместа неравна и с бучки.

Комбинацията между тези храни е здравословна бомба за тялото ни

Създадоха кафе, което не горчи

Добавете тези ядки към диетата си и отслабвайте

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава