Закусвайте, за да сте слаби

7 грешки в сутрешното хранене ви пречат да свалите килограми

Признайте си, закусвате ли или спестявате това хранене за деня?

То е най-важното, но има някои грешки, които повечето хора допускат и това им пречи да отслабнат. Вижте кои са те.

1.Не закусвате

Закуската е основното хранене, което влияе върху метаболизма през целия ден. Затова е задължително и дори трябва да консумирате повече калории в сравнение с обяда и вечерята: така събуждате метаболизма и имате повече енергия за деня.

2. Почивате след закуска

Често срещана грешка е липсата на активност след хранене. Ако сте хапнали, значи трябва да изразходите енергията. Обилната закуска, последвана от лежане на дивана, е най-краткият път към натрупване на излишни килограми.

3. Набързо приготвена каша

Класическата спортна закуска е овесена каша с вода: тези въглехидрати ще ви помогнат да бъдете пълноценни и енергични поне в следващите 4 часа. Не забравяйте обаче, че правилно приготвената овесена каша изисква повече време – трябва да я варите в продължение на 15 минути, а не да я заливате с кипяща вода. В люспите на овеса се съдържат най-много калории. Ако ви е писнало от овес, заменете го с ечемик или гречка.

4 важни момента във всяка успешна диета

4. Мазнини + бързи въглехидрати

Най-опасната комбинация за фигурата ни е от мазнините и бързите въглехидрати. Когато хапвате сандвич от бял хляб с парче сирене или тестена закуска от бяло брашно, в организма се произвежда инсулин. Това е причината мазнините да преминават в подкожна мастна тъкан – директно си трупате килограми и излишни сантиметри.

5. Оставяте калориите за вечеря

Ако прекалявате с калориите вечер, няма нужда да спестявате филийката с кафе сутрин. Това е порочен кръг: ако не получите порция енергия и калории сутрин на закуска, тялото ви ще си ги търси за вечеря.

6. Пренебрегвате мазнините

Трябва да заобичате думата „мазнини“. Правилните полиненаситени мазнини се съдържат в ядките, в зехтина, в жълтъците и в растителните млечни продукти -те са необходими за правилния метаболизъм. Ако не си ги осигурите сутрин със закуската, вечерта ще се поддавате на изкушенията за сладко и въглехидрати.

7. Преяждате

Ако изяждате голямо количество храна заедно хранене, това затруднява метаболизма. Организмът дълго преработва закуската, а така рискувате да разширите стомаха си.

Бързи закуски за възстановяване след тренировка

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети18 СЕПТЕМВРИ 2018

Какво да ядете късно вечер без да пълнеете?

Има няколко вечерни снака, които няма да развалят диетата ви

Диети09 СЕПТЕМВРИ 2018

Какво е правилото „От 8 до 8“ и защо е добре да го следваме

Отслабването и здравето на червата са някои от ползите

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2018

Кои сутрешни навици причиняват напълняване?

Оказва се, че не е преяждането, а по-скоро будилникът и социалните мрежи

Диети03 СЕПТЕМВРИ 2018

Навиците, които прецакват метаболизма

Няколко изненадващи грешки, които пречат на добрата фигура