Здраве & Фитнес : Здраве26 СЕПТЕМВРИ 2017

Как да останем здрави и в добро настроение в началото на есента

Започнете да тренирате поне по 15-20 минути на ден, хапвайте здравословно и още!

В първите дни на есента, когато слънцето все по-рядко се поддава иззад облаците, пада имунитета, завладява ни меланхолията и има по-голяма вероятност да се разболеем.

За да избягаме от вирусите и от подтиснатото и мрачно настроение, трябва да направим някои важни промени в своя ежедневен ритуал. Ние подбрахме няколко неща, които по естествен път ще ни помогнат да навлезем по-лесно в есента здрави и в добро настроение.

Мислете за следващото приключение
Това е доста очевидно, но повярвайте ни, действа безотказно. Ако сте заети с очакването на нещо ново, нещо хубаво, то вие ще изпитвате щастие. Това може да е пътуване, ново хоби, някакви приключения в компанията на приятели. И бъдете сигурни, че дори една разходна извън града през уикенда, отново върши работа.

Силната музика изчиства дома от лоша енергия

Тренирайте
Вече стана ясно, че спортът увеличава живота, затова се опитайте да отделяте поне по 15-30 мин. за физическа активност всеки ден. Ако заложите на танци, джогинг или каране на колело, ще ви е по-забавно и гарантирано ще повдигнете настроението. Хората, които са в депресия нямат желание да се движат или пък да излизат навън, може да заложат на леки движения у дома. Ако успеете да превърнете упражненията в навик ще видите, че не след дълго ще се чувствате много по-добре.

Знаците, че тялото ви има нужда от повече въглехидрати

Започнете да се храните правилно
Старайте се да ядете здравословно. В първите дни на есента хапвайте повече плодове и зеленчуци, за да наситите организма с витамини и минерали и по естествен път да „изгоните” вирусите от себе си. Ако вече ви е обхванала есенната меланхолия (или по-лошо, депресия), някои от вас може да нямат желание за ядене, други пък да прекаляват. Ако и на вас ви се отразява по подобен начин, тогава трябва да сте доста по-внимателни с това какво хапвате.

Спете повече
За да се възстанови по-добре организма ви, най-доброто, което може да направите, е да заложите на почивката и добрия сън. Опитайте се да лягате половин час по-рано от обикновено и съвсем скоро тялото ви ще влезе бързо в нормалния ритъм.

Нямате енергия за нищо? Ето какво да направите!

Не забравяйте хобито си
Колкото и да не ви се иска да се надигнете от дивана в мрачните есенни дни, не забравяйте да обръщате внимание на хобитата си, без значение какви са те. Четете книги, рисувайте и впрегнете цялото си въображение във всякакви приятни и креативни занимания. Това ще ви донесе много позитивни емоции. Не забаравяйте да се виждате с близките си приятели, обърнете повече внимание на домашния си любимец. Гледайте нови филми или сериали, които да ви разтоварят от ежедневния стрес.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве21 СЕПТЕМВРИ 2019

Съдовете Flaska структурират чешмяната вода за пет минути

Действието на бутилката за многократна употреба и на останалите съдове остава непроменено минимум четири години

Здраве18 СЕПТЕМВРИ 2019

Два вида фибри ни помагат да бъдем здрави и слаби

Всичко, което трябва да знаете за разтворимите и неразтворимите фибри

Здраве16 СЕПТЕМВРИ 2019

Витамините, от които децата ни се нуждаят

И въобще добра идея ли е да даваме витамини под формата на хранителна добавка на децата си?

Здраве16 СЕПТЕМВРИ 2019

Енергийно зареждане в началото на новия сезон

Не падайте в плен на есенната умора - можете да се предпазите с тези няколко стъпки