5 начина как да подобрим стойката си

Ако често се улавяте да стоите изгърбени или да клоните на една страна, може би трябва да направите тези 5 неща, за да подобрите стойката си.

На много от нас ни се налага да стоим пред компютър по цял ден, но от това стойката ни страда най-много. Ето как да се справим с този проблем.

В днешно време все по-често се появяват проблеми със стойката. Покрай многото часове, които прекарваме седнали пред компютър, се проявяват деформации. А когато имаме проблем с правилния стоеж на тялото, това може да ни довлече много повече главоболия.

С тези пет промени, които не отнемат повече от 2 секунди, можем да постигнем значително подобрение.

Сменете страната, на която носите чантата си

Обърнете внимание как държите чантата си. Обикновено по навик я слагаме на една и съща страна винаги. Това обаче преразпределя теглото в тялото ни и с времето създава напрежение в мускулите. Те се опитват да възстановят баланса и  това деформира стойката. Когато редуваме ръката, с която държим чантата, се предпазваме от изкривяване.

Едно упражнение, с което бързо да подобрите стойката си

Вдигнете стола си на по-високо ниво

Когато седнем пред компютър, трябва да сме на достатъчно добра височина за тялото ни. Очите ни трябва да гледат директно напред към компютъра под 90-градусов ъгъл, за да се правилно изправени.

Не кръстосвайте крака

Чест навик на жените е да стоим с кръстосани крака на стола. Но това, макар удобно, е вредно за стойката ни. Така отново има неправилно разпределение на тежестта и изкривяване, което с времето ще ни създаде проблеми.

Телефонът разваля правилната стойка на тялото

Използвайте ушите си за ориентир

Ако се чудите дали не се накланяте на една страна, когато вървите или седите, се замислете за ушите си. Те трябва да са напълно успоредно на земята, за да сте застанали правилно.

Разтягайте се

Най-добрият начин да сте сигурни, че мускулите ви няма да свикнат в една и съща позиция, е да ги разтоварвате с малко разтягания от време на време. На половин или един час, само за по 30 секунди, опънете ръце във въздуха, раздвижете кръста и ще видите колко по-добре ще се почувствате.

3 хитри начина обувките ви да станат по-удобни

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве16 НОЕМВРИ 2019

Петте най-полезни зимни плодове и зеленчуци

Яжте червено цвекло, мандарини и карфиол за здраве

Здраве13 НОЕМВРИ 2019

Трите съвета на Хайди Клум за красива фигура

Майката на четири деца разкри как поддържа фигурата си

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Тренировки с различна продължителност и ползите от тях за здравето ни

Физическите упражнения могат да удължат живота ни и да ни помогнат ефективно да се справим с депресията

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Полезните свойства на чая от жасмин

Какво не знаем за "суперчая", който помага за безброй проблеми