5 начина как да подобрим стойката си

Ако често се улавяте да стоите изгърбени или да клоните на една страна, може би трябва да направите тези 5 неща, за да подобрите стойката си.

На много от нас ни се налага да стоим пред компютър по цял ден, но от това стойката ни страда най-много. Ето как да се справим с този проблем.

В днешно време все по-често се появяват проблеми със стойката. Покрай многото часове, които прекарваме седнали пред компютър, се проявяват деформации. А когато имаме проблем с правилния стоеж на тялото, това може да ни довлече много повече главоболия.

С тези пет промени, които не отнемат повече от 2 секунди, можем да постигнем значително подобрение.

Сменете страната, на която носите чантата си

Обърнете внимание как държите чантата си. Обикновено по навик я слагаме на една и съща страна винаги. Това обаче преразпределя теглото в тялото ни и с времето създава напрежение в мускулите. Те се опитват да възстановят баланса и  това деформира стойката. Когато редуваме ръката, с която държим чантата, се предпазваме от изкривяване.

Едно упражнение, с което бързо да подобрите стойката си

Вдигнете стола си на по-високо ниво

Когато седнем пред компютър, трябва да сме на достатъчно добра височина за тялото ни. Очите ни трябва да гледат директно напред към компютъра под 90-градусов ъгъл, за да се правилно изправени.

Не кръстосвайте крака

Чест навик на жените е да стоим с кръстосани крака на стола. Но това, макар удобно, е вредно за стойката ни. Така отново има неправилно разпределение на тежестта и изкривяване, което с времето ще ни създаде проблеми.

Телефонът разваля правилната стойка на тялото

Използвайте ушите си за ориентир

Ако се чудите дали не се накланяте на една страна, когато вървите или седите, се замислете за ушите си. Те трябва да са напълно успоредно на земята, за да сте застанали правилно.

Разтягайте се

Най-добрият начин да сте сигурни, че мускулите ви няма да свикнат в една и съща позиция, е да ги разтоварвате с малко разтягания от време на време. На половин или един час, само за по 30 секунди, опънете ръце във въздуха, раздвижете кръста и ще видите колко по-добре ще се почувствате.

3 хитри начина обувките ви да станат по-удобни

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Здраве23 ЮЛИ 2019

Как да направим сутрешното кафе по-здравословно

Подобряваме вече любимата ни напитка!

Здраве22 ЮЛИ 2019

Храните, които съсипват косата ни

Тези храни погубват красотата на косата ни

Здраве20 ЮЛИ 2019

Храните, които са забранени през лятото

През горещите дни има някои продукти, които се налага да избягваме

Здраве18 ЮЛИ 2019

Най-лесният начин да имаме по-дълъг живот

Едно упражнение намалява риска от рак и сърдечни проблеми