5 начина как да подобрим стойката си

Ако често се улавяте да стоите изгърбени или да клоните на една страна, може би трябва да направите тези 5 неща, за да подобрите стойката си.

5 начина как да подобрим стойката си

На много от нас ни се налага да стоим пред компютър по цял ден, но от това стойката ни страда най-много. Ето как да се справим с този проблем.

В днешно време все по-често се появяват проблеми със стойката. Покрай многото часове, които прекарваме седнали пред компютър, се проявяват деформации. А когато имаме проблем с правилния стоеж на тялото, това може да ни довлече много повече главоболия.

С тези пет промени, които не отнемат повече от 2 секунди, можем да постигнем значително подобрение.

Сменете страната, на която носите чантата си

Обърнете внимание как държите чантата си. Обикновено по навик я слагаме на една и съща страна винаги. Това обаче преразпределя теглото в тялото ни и с времето създава напрежение в мускулите. Те се опитват да възстановят баланса и  това деформира стойката. Когато редуваме ръката, с която държим чантата, се предпазваме от изкривяване.

Едно упражнение, с което бързо да подобрите стойката си

Вдигнете стола си на по-високо ниво

Когато седнем пред компютър, трябва да сме на достатъчно добра височина за тялото ни. Очите ни трябва да гледат директно напред към компютъра под 90-градусов ъгъл, за да се правилно изправени.

5 начина как да подобрим стойката си

Не кръстосвайте крака

Чест навик на жените е да стоим с кръстосани крака на стола. Но това, макар удобно, е вредно за стойката ни. Така отново има неправилно разпределение на тежестта и изкривяване, което с времето ще ни създаде проблеми.

Телефонът разваля правилната стойка на тялото

Използвайте ушите си за ориентир

Ако се чудите дали не се накланяте на една страна, когато вървите или седите, се замислете за ушите си. Те трябва да са напълно успоредно на земята, за да сте застанали правилно.

Разтягайте се

Най-добрият начин да сте сигурни, че мускулите ви няма да свикнат в една и съща позиция, е да ги разтоварвате с малко разтягания от време на време. На половин или един час, само за по 30 секунди, опънете ръце във въздуха, раздвижете кръста и ще видите колко по-добре ще се почувствате.

3 хитри начина обувките ви да станат по-удобни

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ

Beach Diary: Банските на Емили Ратайковски
Здраве05 АВГУСТ 2020

Бием летните жеги с напитки на гладно

Шест идеи за разхлаждащи напитки

5 здравословни навика, които пречат
Здраве29 ЮЛИ 2020

Забавя ли ограничението на калориите стареенето? Ето какво казват експертите.

Последни проучвания твърдят, че ако намалим калориите можем да удължим живота си наполовина

Трябва ли да си водим дневници за храненето?
Здраве20 ЮЛИ 2020

Суперхраните, които всяка жена над 40 трябва да консумира

Включете тези храни в менюто си веднага след 40-ия рожден ден

Готов ли е организмът ви за есента?
Здраве16 ЮЛИ 2020

Системата, която ще ви помогне да се справите с умората

Опитен психолог и психотерапевт ни подсказва как да се погрижим за здравето на ума и тялото си